برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن کالوین کلین (سی کی) ایفوریا اسنس من مردانه Calvin Klein (CK) Euphoria Essence

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کالوین کلین (سی کی) ایفوریا اسنس من مردانه Calvin Klein (CK) Euphoria Essence کد 13253 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه کلوین کلین ایفوریا اسنس من Calvin Klein Euphoria Essence Men For Men 100 میل
نام تجاری:
6,826,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(20 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه کلوین کلین (سی کی) ایفوریا اسنس من مردانه Calvin Klein (CK) Euphoria Essence از کالکشن Collections Euphoria با رایحه ای گرم و تند در آگوست سال 2015 از لاین ایفوریای کلوین کلین معرفی و روانه بازار گردید. ادکلن مردانه کالوین کلین ایفوریا اسنس من با رایحه ای بسیار شیک و مدرن در گروه روایح چوبی و سبز قرار گرفته و یک ترکیب بی نظیر و متفاوت را برای عطرهای کلوین کلین ایفوریا اسنس من مردانه ارائه نموده است . عطر مردانه ایفوریا اسنس من کلوین کلین با رایحه ی ترنج و پیچک آغاز می گردد که یک شروع کاملا سبز و مرکباتی را رقم می زند اما با گذشت زمانی کوتاه نت هایی چون فلفل سیاه ، عطر زیبای یاسمن و رایحه ی دلنشین چرم نیز به ترکیب آغازین افزوده شده و رایحه را به سمت روایح ادویه ای و تند سوق می دهد . پس از آن با ورود عنبر ، چوب گایاک و دانه ی تونکا ، ایفورایا اسنس من کالوین کلین گرمای بیشتری پیدا کرده و  حالت چوبی و چرمی خود را تا پایان حفظ می نماید . 
ادکلن مردانه کلوین کلین ایفوریا اسنس من با غلظت ادوتویلت و در حجم های 30 ، 50 و 100 میل تولید گردیده و با ماندگاری بسیار خوبی که دارد می تواند یک انتخاب مناسب برای فصول سرد سال به شمار بیاید .  

رایحه مشابه با عطر مردانه کلوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا Calvin Klein Liquid Gold Euphoria را  می توانید با عطر کالوین کلین ایفوریا اسنس من مردانه تجربه کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه کلوین کلین Euphoria Essence دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه کلوین کلین(سی کی) ایفوریا اسنس من ادوتویلت Calvin Klein (CK) Euphoria Essence EDT For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
رایحه اولیه
ترنج , پیچک
رایحه میانی
یاس , فلفل , جیر
رایحه پایه
دانه تونکا , چوب گایاک , کهربا
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-08-15

سلام نسخه امریکایی واسپانیایی چه تفادتی باهم دارند؟ وچطوری میشه تشخیص داد؟

پاسخ فروشگاه:

درود
پخش بو و ماندگاریش ، رو جعبه ذکر میشود ساخت کجاست
موفق باشید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم