برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لالیک آمیتیس اکسکیوز (اکسکوئیز) زنانه اورجینال Lalique Amethyst Exquise

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک آمیتیس اکسکیوز (اکسکوئیز) زنانه اورجینال Lalique Amethyst Exquise کد 13251 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه لالیک آماتیست اکسکیز Lalique Amethyst Exquise for Women 100 میل
نام تجاری:
1,902,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(10 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه لالیک آمیتیس اکسکیوز (اکسکوئیز ) زنانه Lalique Amethyst Exquise دارای رایحه ای شیرین و ملایم است که از ترکیباتی گلدار و چوبی ساخته شده و قادر است نظر تمام بانوان مدرن و شیک پوش را به خود جلب نماید.  نت های بکار رفته در ادکلن آماتیست اکسکیز در عین سادگی ، ظرافت و پیچیدگی های خاص خود را دارا می باشند و با ترکیباتی ماهرانه توانسته رایحه ای اغواگرانه و بی بدیل را پدید آورد. 
در ابتدای رایحه ی آماتیست اکسکیز لالیک آنچه به وضوح قابل تشخیص است عطر دلفریب توت سیاه و تمشک است که با انگور فرنگی سیاه ترکیب شده و رایحه ای کاملا خوراکی و دلچسب را ایجاد کرده است .با گذشت زمان به ترتیب عطر بی نظیر گل ارکیده و پس از آن نت های چوبی نیز به رایحه افزوده می گردند تا یک ترکیب شیرین و نسبتا گرم عالی را به وجود آورد. عطر زنانه لالیک آماتیست اکسکیز با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 100 میل تولید گردیده و برای فصول بهار و پائیز یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می گردد. 

رایحه مشابه با عطر لالیک آمیتیس اکسکیوز  Lalique Amethyst Exquise را می توانید با ادکلن آمیتیس اکسکیوز (اکسکوئیز ) زنانه تجربه کنید.

نت های غالب در عطر فرانسوی لالیک آمیتیس اکسکیوز میوه، نت های شیرین و چوب است که با رایحه ی گرم و شیرین مناسب استفاده در روزهای سرد سال است.

عطر زنانه Lalique Amethyst Exquise متعلق به کالکشن Collections Lalique Amethyst است که عطر جذابی مانند لالیک آمیتیس اکلت (آمیتیس ایکلت) زنانه را در خود جای داده است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه لالیک آماتیست اکسکیز e Amethyst Exquise دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن لالیک آمیتیس اکسکیوز (اکسکوئیز ) زنانه Lalique Amethyst Exquise را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-08-06

بوی ملایمی داره. پراکندگیش متوسطه ولی موندگاریش خوبه. بیشتر مناسب مهمونیای رسمی یا قرارهای کاریه. در کل من راضی ام ازش

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم