برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه بولگاری امنیا پینک سفیر ادتویلت Bvlgari Omnia Pink Sapphire EDT For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه بولگاری امنیا پینک سفیر ادتویلت Bvlgari Omnia Pink Sapphire EDT For Women کد 13218 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه بولگاری امنیا پینک سافایر Bvlgari Omnia Pink Sapphire For Women 65 میل
نام تجاری:
4,150,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه بولگاری امنیا پینک سافایر ادو تویلت Bvlgari Omnia Pink Sapphire EDT For Women از برند ایتالیایی بولگاری است که در سال 2018 میلادی به بازار جهانی عطرها عرضه گردید، آفرینشی نو، مملو از روایح گلی، مرکباتی که خالق آن آلبِرتو موریاس، عطر ساز مشهور اسپانیایی است.
عطری که لحظات ناب زندگی را گرامی می دارد و نمایانگر هیجان لذت از زندگی است.
نت های آغازین عطر زنانه امنیا پینک سافایر با رایحه های مرکباتی دارابی و فلفل صورتی آغاز می شود اما با گذشت زمانی اندک رایحه مخملی گیاه پلومریا و شمیم معطر گل شمعدانی سفید تاهیتی در نت های میانی و قلب این عطر خودنمایی می کند و در نهایت ترکیبی از روایح چوبی معطر و رایحه مشک سفید از نت های پایه عطر امنیا پینک سافایر بر جای می ماند.
ادکلن Omnia Pink Sapphire محصولی از شرکت بولگاری است که با رایحه خنک و شیرین برای استفاده خانم ها در فصل بهار و تابستان مناسب است.
بطری بسیار زیبا و در عین حال خاص ادکلن بولگاری امنیا امتیاز ویژه ای را برای علاقه مندانش ایجاد کرده است که علاوه بر رایحه های عالی اش ،ظاهر بینظیری را برای طرفدارانش در نظر گرفته است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه بولگاری Omnia Pink Sapphire دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه بولگاری امنیا پینک سافایر ادو تویلت Bvlgari Omnia Pink Sapphire EDT For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
65 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
بهار و تابستان
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
دارابی صورتی، فلفل صورتی
رایحه میانی
پلومریا، شمعدانی سفید تاهیتی
رایحه پایه
روایح چوبی، مشک سفید
سایر مشخصات
مبدا برند ایتالیا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
4,907,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه بولگاری جاسمین نویر اسپلندیدا (اسپلندیا) ادوپرفیوم Bvlgari Splendida Jasmin Noir EDP for women کد 11185 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم