برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن شنل بلو د شنل مردانه Chanel Bleu de Chanel

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن شنل بلو د شنل مردانه Chanel Bleu de Chanel کد 13217 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه شانل بلو د شانل Chanel Bleu de Chanel For Men 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه شانل بلو د شانل ادوپرفیوم Chanel Bleu de Chanel EDP For MenChanel Bleu de Chanel For Men در سال 2014 توسط برند فرانسوی و محبوب Chanel طراحی و تولید شده است.
طراحی و فرمولاسیون عطر بلو د شانل توسط عطرساز مشهور Jacques Polge انجام شد. اگر به بطری این عطر مردانه و قوی دقت کنید، نام Blue de Chanel را که با رنگ روشن روی شیشه‌ی تیره‌ی این شانل چاپ شده را مشاهده خواهید کرد. زیر این نوشته‌های درشت، Eau de Parfum را می‌بینید. این نوشته، وجه تمایز شیشه‌ی ادو پرفیوم و ادو تویلت بلو د شانل با هم تلقی می‌شود.
در بطری با رنگ شیشه هم‌خوانی داشته و با شکل استوانه‌ای و مستحکمش وزن خوبی را به ترکیب کلی این بطری اضافه می‌کند بلو د شانل با حال و هوای شرقی و چوبی‌ اش برای روزهای گرم و معتدل سال مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ اما این به آن معنی نیست که در فصل زمستان نشود از بلو د شانل استفاده کرد.
به‌محض اولین اسپری از Blue de Chanel روی پوست و محل نبض یا لباستان، متوجه بوی گیاه پاتچولی، چوب صندل، زنجبیل، گل لادن و جوز خواهید شد. این ترکیب، با بوی شیرینش، شادی و نشاط را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌دهد.
پس از مدتی، متوجه جایگزینی نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازی خواهید بود. نت‌های میانی از نعناع، علف وتیور، گل یاسمین، لیمو و نت‌های چوبی تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب گلی و طبیعی، با بوی شیرینش شادی، نشاط، اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند.
با گذشت زمان، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. این نت‌ها از عنبر، فلفل صورتی، چوب سدر، بخور خوشبو و گریپ‌فروت تشکیل‌شده‌اند. تندی و شیرینی این نت‌ها، برای آقایان و اطرافیانشان بسیار لذت‌بخش خواهد بود.
ادو پرفیوم شانل بلو د شانل با بوی شیرینش تقریباً در تمام طول سال قابل‌استفاده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه شانل بلو د شانل دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه شانل بلو د شانل ادوپرفیوم Chanel Bleu de Chanel EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم