برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه سپیل نایس فیلینگز ادوتویلت Sapil Nice Feelings EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه سپیل نایس فیلینگز ادوتویلت Sapil Nice Feelings EDT for men کد 1310 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ساپیل نایس فیلینگز Sapil Nice Feelings for men  75 میل
نام تجاری:
726,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه سپیل نایس فیلینگز ادوتویلت Sapil Nice Feelings EDT for men در سال 2000 به بازار عرضه شد. عطر مردانه سپیل نایس فیلینگز با رایحه ی خنک برای فصل گرم مناسب است رایحه غالب آن نیز نت های دریا می باشد.
ادکلن مردانه سپیل نایس فیلینگز دارای پخش بو و ماندگاری متوسطی است و غلظت آن از نوع ادوتویلت است .عطر Sapil Nice Feelings for men درست مثل یک سفر دریایی و جادویی به اقیانوس های پهناور می باشد که با نت های لطیف ، خنک و شیرینی از مرکبات ، گل رز ، گل یاس و چوب دارای رایحه ای عمیق و هوس انگیز بوده و شما را به شادی و لذت تماشای اعماق اقیانوس دعوت می کند . این عطر همانند نام خود سرشار از احساسات خوب و دوست داشتنی می باشد.
Sapil Nice Feelings for men ترکیبی از رایحه های زیر است:
رایحه اولیه : نت های آبی
رایحه میانی : گل یاس ، گل رز
رایحه پایه : مشک
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه سپیل  Nice Feelings دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه سپیل نایس فیلینگز Sapil Nice Feelings for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
نت های دریا
رایحه میانی
گل یاس ، گل رز
رایحه پایه
مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-03-29

عطر خوشبویی است با روایح خنک و شیرین و کمی تند . بوی روایح انتهایی بوی گُلها و مُشک با کمی پوست مرکبات است که خوشبوتر هم میباشد . ساخت عمارات است با پخش بو و ماندگاری بیشتر از متوسط و قابل قبول که شیشه و بسته بندی خوبی هم دارد . امتیاز و نظر شخصی من به این عطر ارزان قیمت و خوشبو 8 از 10 هست .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم