برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا کالکشن من مردانه Zara Collection Man

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا کالکشن من مردانه Zara Collection Man کد 1293 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه زارا کالکشن Zara Collection Man for men در سال 2000 به بازار عرضه شد. عطر مردانه زارا کالکشن با رایحه ی تند برای فصل خنکسال مناسب است..با توجه به اینکه این محصول از گروه بویایی معطر سرخس گون ها است به پسران شیک پوش برای استفاده روزانه نیز توصیه می شود رایحه غالب آن نیز نت های تند می باشد.
عطر Zara Collection Man for men در نت اولیه خود دارای لیمو شیرین و لیمو ترش  می باشد که به عطر شیرینی و شادابی می بخشد در نت میانی به رایحه ی گل شمعدانی و ترکیبات تند می رسد و عطر را کمی گزم تر می کند و درانتها به رایحه فلفل ، خزه ختم می شود.عطر مردانه زارا کالکشن برای استفاده در مهمانی های رسمی بهترین انتخاب است.
ادکلن مردانه زارا کالکشن دارای پخش بو و ماندگاری خوبی است و از ظاهری شیک برخوردار است . پس برای هدیه به دوستانتان این عطر انتخاب مناسبی است.
Zara Collection Man for men ترکیبی از رایحه های زیر است:
رایحه اولیه : آهک ، لیمو شیرین ، لیمو ترش
رایحه میانی : گل شمعدانی ، ترکیبات تند
رایحه پایه : فلفل ، خزه
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه زارا کالکشن Zara Collection Man for men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر مردانه زارا کالکشن Zara Collection Man for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
آهک ، لیمو شیرین ، لیمو ترش
رایحه میانی
گل شمعدانی ، ترکیبات تند
رایحه پایه
فلفل ، خزه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-07-25

شیرین عطر از اون چیزی که فکر میکردم یه خرده بیشتز حس میشه که البته بخاطر وجود رایجه هایی که داره و سلیقه ای هستش.

1396-07-16

عطری بسیار تند و گرم است ، استفاده از آن برای من جالب و لذت بخش است. عطری بسیار جذاب و شیک و برای دوره زمستان مناسب است. پخش بو و ماندگاری خوبی دارد .

1394-09-26

عال بود فقطد قیمتش بالاهست

محصولات مرتبط
2,200,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا جمعه (فرایدی) از ساعت 22:00 تا شنبه (ساتردی) 6:00 صبح مردانه ZARA FRIDAY FROM 22:00 PM + SATURDAY TILL 6:00 AM کد 20560 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم