برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه شوپارد (چوپارد) هپی اسپریت فوراور Chopard Happy Spirit Forever for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه شوپارد (چوپارد) هپی اسپریت فوراور Chopard Happy Spirit Forever for women کد 12920 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه چوپارد هپی اسپریت فرور Chopard Happy Spirit Forever for women 75 میل
نام تجاری:
3,465,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

 عطر و ادکلن زنانه شوپارد هپی اسپریت فوراور Chopard Happy Spirit Forever for women در ابتدا با رایحه های پرتغالی و فلفل صورتی آغاز می شود در رایحه ی میانی به رایحه ی یاسمین، شکوفه پرتغال و رزماری می رسد و در انتها به رایحه های کهربا وگیاه پاتچولی ختم می شود. عطر زنانه Happy Spirit Forever در شیشه ای لوکس به شکل قلب طراحی شده است و روی در محصول دو نگین قرمز رنگ خودنمایی میکند.

برند مشهور و خوش‌ نام شوپارد در سال 2016 یکی از برترین عطرهای زنانه‌ی خود را معرفی کرد که Happy Spirit Forever نام دارد طراحی ادکلن شوپارد هپی فوراور بر عهده‌ی عطرساز مشهور یعنی Alienor Massenet بوده است. 

عطر شوپارد هپی اسپریت از نوع رایحه تند و گرم می باشد، ساختارش از نوع ادویه مرکبات گل و گیاهان معطر است و برای شب‌های سرد زمستانی انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

مبدا برند عطر زنانه اسپریت فوراور کشور سوئیس بوده و حسی سرشار از آرامش و لطافت را برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه شوپارد هپی اسپریت فوراور را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه شوپارد هپی اسپریت فوراور Chopard Happy Spirit Forever for women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه شوپارد هپی اسپریت فوراور Chopard Happy Spirit Forever for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
پرتغالی و فلفل صورتی
رایحه میانی
یاسمین و شکوفه پرتغال و رزماری
رایحه پایه
کهربا وگیاه پاتچولی
سایر مشخصات
مبدا برند سوئیس
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-09-04

عطر خیلی خاص با ماندگاری و پخش بوی مناسبی است

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم