برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه جیمی چو من آیس Jimmy Choo Man Ice For Man

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جیمی چو من آیس Jimmy Choo Man Ice For Man کد 12713 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه جیمی چو من آیس Jimmy Choo Man Ice For Man 100 میل
نام تجاری:
3,114,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه جیمی چو من آیس Jimmy Choo Man Ice For Man در گروه بویایی خنک و شیرین قرار دارد که رایحه عطر من آیس تشکیل شده از چوب معطر می باشد و در سال 2017 با رایحه ای با طراوت و مرکباتی معرفی گردید.
جیمی چو من آیس شامل سه نت می باشد که با اولین اسپری متوجه رایحه اولیه: ترنج , نارنگی ماندارین , انبه و پس از گذشت اندکی زمان رایحه میانی : خس خس , سیب , سدر , نعناع هندی و در آخر نت میانی جای خود را به رایحه پایانی : خزه درخت بلوط , مشک , آمبروکسان خواهد داد و بویی متفاوت و خاص را به شما آقایون با سلیقه هدیه می دهد.
این عطر از برند jimmy choo بسیار بسیار مناسب برای آقایون ورزشکار که از بوی بد تعریق خود و دیگران در عذاب هستند می باشد و به علت خاصیت ادوتویلت که در عطر موجود می باشد و باعث پخش بیشتر رایحه عطر من آیس می شود شما در باشگاه و در طول تمرین خود از رایحه ای بسیار لطیف برخوردار خواهید بود که لذتی وصف نشدنی را به شما هدیه می دهد.
جیمی چو من آیس را می توان انتخابی بی نقص برای آقایان شیک پوش و پر جنب و جوش در فصول گرم دانست. من آیس با غلظت ادوتویلت تهیه شده است که به راحتی می توانید عطر man ice را از سایت ershaco.com خریداری نمایید. لبخند شما نشانه رضایت ماست.
کسانی که به دنبال عطری با رایحه خاص و مناسب برای افرادی با سلیقه های متفاوت هستند ما این عطر از برند جیمی چو را به شما پیشنهاد می کنیم تا در تمامی روز در یاد ها بمانید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه جیمی چو Man Ice دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه جیمی چو من آیس Jimmy Choo Man Ice EDT For Man  را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم