برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد اکلت لا ویولت ادوپرفیوم Fragrance World ECLAT La Violette EDP FOR WOMEN

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد اکلت لا ویولت ادوپرفیوم Fragrance World ECLAT La Violette EDP FOR WOMEN کد 12475 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه فراگرنس ورد اکلت لا ویولت ادوپرفیوم Fragrance World ECLAT La Violette Eau De Parfum 100 میل
نام تجاری:
570,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه و ادکلن فراگرنس ورد اکلت لا ویولت ادوپرفیوم Fragrance World ECLAT La Violette EDP FOR WOMEN محصول سال 2016 برند اماراتی شناخته شده فراگرنس ورد است. ECLAT La Violette با ساختار مرکبات و رایحه ای خنک و شیرین گزینه ای مناسب روزهای بهاری و تابستانی خانم ها میباشد. به محض استفاده از اکلت لا ویولت متوجه رایحه برگ چای و شکوفه هلو میشوید که آرامش خاصی را به شما و اطرافیانتان منتقل میکند. پس از مدتی نه چندان طولانی این رایحه جای خود را به نت میانی با رایحه پونه، مشک و ویستریا میدهد و با گذشت زمان شما متوجه رایحه ی سدر، عنبر و اوسمانتوس میشوید که به عنوان نت پایانی در اکلت لا ویولت وجود دارد و تا مدتی طولانی ماندگار خواهد بود.

عطر زنانه ECLAT La Violette به دور شیشه ی خود گردنبندی دارد که در نگاه اول توجه بیننده را به خود جلب میکند.این گردنبند با نگینی به شکل قلب هدیه ای برای طرفداران و خریداران ادوپرفیوم اکلت لا ویولت میباشد. اگر شما نیز از علاقه مندان برند فراگرنس ورد هستید و به دنبال عطری با شکل ظاهری مناسب و کیفیت رایحه بالا برای هدیه دادن به عزیزانتان هستید اکلت ویولت انتخابی هوشمندانه برای شماست.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه فراگرنس ورد اکلت لا ویولت دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

سایت ارشاکو عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد اکلت لا ویولت ادوپرفیوم Fragrance World ECLAT La Violette EDP FOR WOMEN را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین، خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم