برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه فراری رد پاور آیس 3 ادوتویلت Ferrari Red Power Ice3 edt For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه فراری رد پاور آیس 3 ادوتویلت Ferrari Red Power Ice3 edt For Men کد 12317 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه فراری رد پاور آیس 3 ادوتویلت Ferrari Red Power Ice3 Eau De Toilette For Men 125 میل
نام تجاری:
2,483,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه فراری رد پاور آیس 3 ادوتویلت Ferrari Red Power Ice3 Eau De Toilette For Men عطری است مناسب آقایان با رایحه ی شیرین و خنک. فراری رد پاور آیس 3 عطری ایتالیایی میباشد که در سال 2015 توسط الکساندر کارلن به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر Ferrari Red Power Ice3 به دلیل داشتن رایحه خنک و شیرین، مناسب فصول گرم سال و برای استفاده در طول روز میباشد. فراری رد پاور آیس 3 در رایحه ی پایه دارای نت های گریپ فروت , ترنج , دارچین چینی , گشنیز است و در ادامه با گذشت کمی زمان نت های میانی شامل هل سبز و آب شیرین به استقبال شما می آیند. وقتی مدت زیادی از این حالت گذشت بوی خوش زنبق , مشک , کهربا به مشامتان میرسد. پس اگر به عطرهای با ساختار گیاهان معطر علاقه دارید Ferrari Red Power Ice3 میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه فراری  Red Power Ice3 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه فراری رد پاور آیس 3 ادوتویلت Ferrari Red Power Ice3 Eau De Toilette For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
شیرین، خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
رایحه اولیه
گریپ فروت , ترنج , دارچین چینی , گشنیز
رایحه میانی
گل شمعدانی ، هل ، برگ بنفشه ، رزماری
رایحه پایه
مشک ، نعناع هندی ، سدر ، لوبیا تونکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-01-19

یکی از گزینه های خیلی خوب برای روزهای گرم و آتشین تابستون البته اگه جریان هوا کم یا ساکن باشه و معمولا در این مواقع هست که گرما طاقت فرسا میشه بخصوص توی کوچه ها و خیابون اسفالت یا مواقعی که بعضی تاکسی ها یا اتوبوسهای ایران پشت چراغ قرمز ایستادن و راننده ها فقط برای خودشون یه پنکه کوچیک گذاشتن پشت سرشون (اما برای مسافران بدون کولر - مخ که نیست پرفسوره) . اما این عطر ، بوی خنک و شیرین از مرکبات - گشنیز - مشک سفید و دارچین ملایم - و کمی سبزیجات که احتمالا این رایحه بوسیله روایح آب و نعناع هندی ساخته شده . اگه تو روزای گرم تابستون از جلوی بعضی آبمیوه فروشیهایی که بیشتر از مرکبات و میوه های شیرین و یخ خورد شده واسه مشتریاشون آبمیوه میسازن برای لحظه ای عبور کرده باشید که باد کولر هم می وزه یه همچین بویی براتون تداعی میشه . البته این عطر بعد از حدود یک ساعت کمی ملایمتر شده و بوی نعناع هندی و مشک سفید با کمی عنبر کهربایی مشخصتر میشن اما تا آخراش همچنان خنکه ، تمام این مراحل در طی مدت یک ساعت و نیم میگذره و بعدش تا یک ساعت دیگه بطور خیلی ملایمی پخش میشه تا اینکه تموم شه . پخش متوسط حدود یکی دو ساعت با 6 پاف در محیطی با هوای ساکن ولی در فضای باز حدود چهل دقیقه با موندگاریه حداکثر یکی دو ساعت روی پوست البته تو هوای خنکتر موندگاریش 50% بیشتر میشه . امتیاز کلی برای 125 میل با قیمت فعلی 8 از 10 که بوی خوبی هم داره . ارزش خرید داشت .

1397-07-21

با علی درباره پخش بوش موافقم یه عطر یخی میوه ایه خیلی حال میده اصلا دوست داری هی اسپری کنیش لامصبو اما به نظر من ماندگاریش با توجه به اینکه عطر خنک محسوب میشه خوبه و واقعا 5 تا 7 دقیقه نیست دیگه علی جان خیلی کوبید بهش اما واقعیتش از خنکی و یخی بودنش لذت باید برد چون مشخصه عطریه اسپورت و خنک که انتظار ماندگاری نمیشه ازش آنچنان داشت.

1397-07-13

عطر بسیار خوش بو و عالیست ولی ماندگاری در حد فقط ۵ تا ۷ دقیقه.ممنونم

محصولات مرتبط
عطر مردانه فراری من این رد Ferrari Man in Red for men عطر مردانه فراری من این رد Ferrari Man in Red for men
پیشنهاد ویژه محدود
5,199,000 تومان 5,349,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه فراری من این رد ادو تویلت Ferrari Man In Red EDT For Men کد 9792 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم