برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه جیمی چو بلاسم Jimmy Choo Blossom for Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه جیمی چو بلاسم Jimmy Choo Blossom for Women کد 12193 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه جیمی چو بلاسم Jimmy Choo Blossom for Women 100 میل
نام تجاری:
3,289,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه جیمی چو بلاسم Jimmy Choo Blossom EDP for Women رایحه ای خنک و شیرین دارد که در ساخت این ترکیبات از گل و میوه استفاده شده است و در سال 2015 معرفی و روانه بازار گردید.
جیمی چو عطر بلاسم خود را دقیقا در شیشه ای مشابه با عطر فلش سخود که در سال 2013 معرفی کرده قرار دارد، تنها با این تفاوت که شیشه ی فلش بنفش رنگ بود و شیشه ای که برای بلاسم در نظر گرفت صورتی پر رنگ است.
jimmy choo در گروه عطر های لاکچری و مد روز قرار دارد که با ورود به عرصه بازار استقبال چشم گیری در گروه بانوان سرشناس و محبوب مردم قرار گرفت و مورد استفاده عطر های خاص بانوان هالیوودی قرار گرفته است.
خاصیت ادوپرفیوم عطر blossom باعث بالا رفتن ماندگاری رایحه عطر می شود که با توجه به حجم و خاصیت ادوپرفیومی که در عطر موجود می باشد شما کمتر نیاز به اسپری مجدد عطر دارید و در نتیجه بسیار مقرون به صرفه نسبت به کیفیت و قیمت مناسب می باشد.
Blossom عطری است که از سه نت مانند تمامی عطر ها تشکیل شده است که شامل نت اولیه : تمشک, دانه‌های قرمز, مرکبات و نت میانی : رز, گل نخود و نت پایانی: چوب صندل سفید, مشک می باشد که رایحه مشک باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما در تمامی مهمانی و بالخصوص جلسات کاری می شود.
خانم های با سلیقه ای که همیشه به ظاهر و بوی خود اهمیت می دهند ارشاکو به شما این عطر از برند جیمی چو را پیشنهاد می دهد تا همیشه و در تمامی طول روز از بویی خوب برخوردار باشید و بدرخشید و به خاطر اندازه شیشه به راحتی آن را در کیف دستی و حتی داشبورد ماشین خود می توانید بگذارید تا در تمامی طول روز همراه شما باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه جیمی چو Blossom دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ershaco.com عطر و ادکلن زنانه جیمی چو بلاسم Jimmy Choo Blossom EDP for Women  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
60 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نت های مرکباتی ، رزبری ، تمشک قرمز
رایحه میانی
گل رز ، گل نخود شیرین
رایحه پایه
مشک ، چوب صندل
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم