برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن آمواج (امواج) بیچ هات من مردانه Amouage Beach Hut Man

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (امواج) بیچ هات من مردانه Amouage Beach Hut Man کد 12191 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه  آمواج بیچ هات Amouage Beach Hut for Men 100 میل
  • عطر و ادکلن مردانه  آمواج بیچ هات Amouage Beach Hut for Men 100 میل - تستر
نام تجاری:
15,567,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه آمواج (امواج) بیچ هات ادو پرفیوم Amouage Beach Hut EDP for Men با رایحه ای تند و خنک در سال 2017 معرفی و روانه بازار شد. آمواج بیچ هات در گروه عطرهایی با رایحه ی چوبی و سبز قرار دارد که توسط Elise Benat ، عطر ساز ماهر آمواج ، طراحی و ساخته شده است.رایحه نت های سبز، آروماتیک و چوب دارد که رایحه ای خنک ایجاد می کند و مناسب روزهای گرم سال است.
عطر آمواج بیچ هات من مردانه اصل امارتی رایحه ای دلنشین و شاداب از عطر نعنا و پیچک دارد که با چوب و خس خس در هم پیچیده و عطری منحصر به فرد و مردانه را ایجاد نموده است. ادکلن امواج بیج هات با نت هایی چون نعنا ، شکوفه ی پرتقال و گالبانوم آغاز می شود و در رایحه ی میانی نیز نت های خس خس ، خزه بلوط و پیچک به آن اضافه می گردد. در رایحه ی پایه با وارد شدند نت های چوبی ، صمغ درخت مر و نعنای هندی ، رفته رفته از قدرت رایحه ی دل انگیز شکوفه های پرتقال و خزه کاسته می شود تا نت های چوبی بتوانند قدرت نمایی کنند.
عطر و ادکلن آمواج بیچ هات با غلظت ادوپرفیوم تهیه و تولید گردیده است تا بتوان آن را به عنوان یک انتخاب فوق العاده برای روزهای گرم تابستانی معرفی نمود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه آمواج بیچ هات دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن آمواج (امواج) بیچ هات من مردانه Amouage Beach Hut Man را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نعنا ، گالبانیوم ، شکوفه پرتقال
رایحه میانی
خزه ، خس خس ، پیچک
رایحه پایه
روایح چوبی ، صمغ درخت مر ، نعنای هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-09-03

اقا این عطر عجب عطر جالبی هست

1396-12-01

Amouage / Beach Hut Men گروه بویایی: Woody Aromatic رایحه: تلخ و خنک ماندگاری و پخش بو: متوسط به بالا نت آغازی: شروعی معطر و شاداب،گیاهی ترش و کمی تند از نعناع و شکوفه های پرتقال اولین برداشت شما از عطر خواهید بود. پس رایحه تلخ دودی،خاکی،دودی نعناع و وپچولی با همراه رایحه تند و تلخ رزینی-صمغی گالبانوم به مشامتون خواد رسید. حس پودری،لیمویی،وانیلی و شیرین و میوه خشک شده به مشام میرسه نت میانی: باحضور وتیور و خزه و آجیل اتمسفر عطر از فضای شاداب و باطراوت فاصله میگیره و بیشتر چوبی،دودی،تلخ و خاکستری میشه. تلخ،دودی،سوخته و تند سوخته در عطر کمتر میشه و فضای عطر حالت آروماتیک،پودری،کمی خشک پیدا میکنه. نت پایانی: فضای کلی عطر شاداب،پودری،صابونی ورایحه تلخ و خنک و کمی ترش هست. فضای آروماتیک پودری و صابونی عطر رو لایه هایی از رایحه های ترش و تلخ همراهی میکنند. اصلا عطر یکنواختی نیست،درهر بار استشمام عطر میکنین حس متفاوتی از عطر درک میکنین اما فضای عطری طوری هست که اگه زیاد ازش استفاده کنین براتون یکنواخت و کم جذابیت خواهد شد.رایحه اصلی عطر در نت میانی اتفاق میافته رایحه سبز،خزه ای و سنگین به طوری که حضور سایر آکوردها رو به حاشیه میبره. زیاد بازخورد آور و محبوب نیست. Amouage / Beach Hut Men باآکوردهای اصلی چوبی،سبز،آروماتیک،خاکی و تند حس لطافت و شادابی شنا در استخر و شربت لیموناد رو براتون تداعی خواهد کرد تصویری که عطر بهتون خواهد داد ساحلی بزرگ در عصر یک روز گرم بهاری با کلبه چوبی و وزش نسیم ملایم که با بوی خنک و دلنشینش لبخند به لب های شما میاره مناسب افراد بالای 30سال،میتونین برای میهمانی های غیر رسمی وملاقات های دوستانه بپوشین. نعناع،خزه،سبز،تلخ سنگین و پیچیده Sillage: 4/5 Longevity: 4/5 Scent: 3/5 Overall: 3/5

محصولات مرتبط
14,330,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج ( آمواژ) د لایبرری کالکشن اوپوس (اپوس) 4 زنانه و مردانه Amouage The Library Collection Opus IV کد 5237 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم