برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه آرماف کلاب د نویت اینتنس ادو پرفیوم Armaf Club de Nuit Intense edp for Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آرماف کلاب د نویت اینتنس ادو پرفیوم Armaf Club de Nuit Intense edp for Women کد 12174 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه آرماف کلاب د نویت اینتنس Armaf Club de Nuit Intense for Women 105 میل
نام تجاری:
2,615,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(16 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه آرماف کلاب د نویت اینتنس ادو پرفیوم Armaf Club de Nuit Intense edp for Women عطری است بسیار شاداب و زنانه با رایحه ای گل دار ، گرم و اندکی تند که در سال 2014 معرفی و روانه بازار گردید. کمپانی آرماف در سال 2014 اقدام به تولید 68 عطر و ادکلن مختلف نمود و عطر زنانه کلاب د نویت اینتنس نیز یکی از آنها ست.  آرماف کلاب د نویت اینتنس با عطر گل ها آغاز می گردد و پس از اضافه شدن عطر ادویه در رایحه ای از چوب و وانیل باقی می ماند. نت های رایحه ابتدایی کلاب د نویت اینتنس را گل های شعمدانی و رز به همراه عطر شیرین زعفران تشکیل می دهند. همچنین در رایحه ی پایه نت های زیره سیاه ، جوز هندی ، فلفل سیاه و عطر گل بنفشه را به خوبی می توان استشمام نمود. در رایحه ی پایه نیز عنبر ، چوب عود ، وانیل و نعنای هندی اضافه می شود. اما آنچه با گذشت زمان از آرماف کلاب د نویت اینتنس باقی می ماند رایحه ای قوی از گل رز است که با نعنای هندی و ادویه آمیخته شده و ترکیبی دلنشین را ایجاد نموده است. عطر زنانه آرماف کلاب اینتنس در حجم 105 میل و با غلظت ادوپرفیوم تولید گردیده است که با دوام و پخش بسیار خوبی که دارد می تواند انتخابی شایسه جهت مجالس و همچنین فصول سرد سال باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه آرماف  Club de Nuit Intense دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه آرماف کلاب د نویت اینتنس ادو پرفیوم Armaf Club de Nuit Intense edp for Women  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
105 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
شعمدانی ، زعفران ، رز
رایحه میانی
زیره سیاه ، جوز هندی ، بنفشه ، فلفل سیاه
رایحه پایه
وانیل ، چوب عود ، عنبر، نعناع هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-05-27

درود اساسا عطر تاریخ انقضا تا زمانی که باز نشده باشد و هوا به آن نفوذ نکند ندارد بعد از باز شدن علامتی زیر بسته بندی وجود دارد که مانند قوطی هست که دربش باز شده و روی قوطی قرار گرفته عددی در آن نوشته شده مثلا 36 بدین معنی است 36 ماه وقت استفاده پس از باز کردن و استفاده اولیه از کالا است. موفق باشید

1398-05-11

سلام. من این ادکلنو از مغازه خریدم و هنوز استفاده نکردم, الان دیدم که تاریخ تولید ۲۰۱۳/۱۱ و تاریخ انقضاش ۲۰۱۸/۱۱ هست, آیا مشکلی داره? ممنون میشم اگه درباره انقضای محصول راهنماییم کنید

پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم