برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه بنتون یونایتد دریمز لیو فیری ادو تویلت Benetton United Dreams Live Free EDT for Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه بنتون یونایتد دریمز لیو فیری ادو تویلت Benetton United Dreams Live Free EDT for Women کد 11564 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه بنتون یونایتد دریمز لیو فیری ادو تویلت Benetton United Dreams Live Free Eau De Toilette for Women 80 میل
نام تجاری:
5,843,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه بنتون یونایتد دریمز لیو فیری ادو تویلت Benetton United Dreams Live Free EDT for Women یکی دیگر از محصولات محبوب برند ایتالیایی بنتون از عطرهای کلکسیون یونایتد دریمز است که در سال 2014 توسط سونی کنستنت طراحی و به بازار جهانی عرضه شد.
عطر لیو فیری، رایحه ای بسیار خنک و با طراوت دارد.
رایحه ی غالب در ادکلن لیو، عطر شیرین و جذاب هل است که در تمام مدت زمان استفاده از آن به خوبی مشام شما را نوازش می دهد. ادکلن لیو فیری طبیعتی خنک و شیرین دارد و برای استفاده در روزهای گرم تابستان و اوایل پاییز پیشنهاد می شود. ساختار رایحه از چوب، میوه ها، گل ها و ادویه جات تهیه شده است.
با نخستین اسپری از ادکلن زنانه لیو، رایحه ی نت آغازین شامل عطر دلپذیر سیب سبز، برگ چای، یوزو و نارنج فضا را آکنده از رایحه ی جذب کننده و شیرین خود می کند. پس از اندک زمانی، عناصر معطر نت میانی با رایحه اولیه در هم می آمیزند و حسی سرشار از تازگی و خنکای نسیم را به جسم و روح شما می دمند.
نت میانی از رایحه ی جذاب شکوفه‌ی پرتقال، هل و گل سیکلامن گرفته شده است و شیرینی متعادلی دارد. در نهایت ترکیب رایحه ی عنبر، مشک و چوب سدر هرم بویایی عطر لیو را کامل می کنند.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر و ادکلن زنانه بنتون یونایتد دریمز لیو فیری ادو تویلت را مشاهده می کنید.


فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه بنتون United Dreams Live Free دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین عطر ارشاکو عطر زنانه بنتون یونایتد دریمز لیو فیری ادو تویلت Benetton United Dreams Live Free EDT for Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
سیب سبز، برگ چای، یوزو و نارنج
رایحه میانی
شکوفه‌ی پرتقال، هل و گل سیکلامن
رایحه پایه
عنبر، مشک و چوب سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-05-27

سلام و خسته نباشید ببخشید من سوالم در مورد قیمت این محصول هست آخرین باری که قیمتهای سری یونایتد دریمز بنتون رو بررسی کردم توی سایت ... که از همه جا هم بالاتر قیمت میداد ۳۰۰ الی ۳۵۰ بوده ( خصوصا همین live free , چون من مدتهاست ازش استفاده میکنم مرتب سفارش میدم ) الان داخل سایت شما موجود دارید ولی وقتی قیمت رو دیدم مغزم سوت کشید !!! انقدر افزایش قیمت اصلا طبیعی نیست مخصوصا که اسامی دیگه ی همین سری اعم از love yourself و ... توی همین سایت خودتون ۲۵۰ هزارتومن قیمتشون هست !!!! آخه یعنی فقط همین یه مدل یکدفعه انقدر قیمتش تغییر کرده ؟؟ غیر عادی نیست ؟؟ یا ممکنه اشتباهی شده باشه ؟؟ چون من به قصد سفارش وارد سایت شدم ولی خیلی تعجب کردم لطف میکنید اگر پاسخ بدید

1398-05-27

درود در ابتدا باید عرض کنم اسم سایتی که بردید رو پاک کردیم که تخریبی براش نشود . در مورد سوالتون اگر دقت کنید این محصول ذکر شده "در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود" وقتی محصولاتی در بازار ایران کمیاب یا نایاب میشود ارشاکو اقدام به واردات سفارشی میکند یعنی در صورت تمایل مشتری به صورت شخصی برای وی از خارج از کشور وارد و به دست وی میرساند مطمئنا اگر اون کالا دوباره در بازار ایران روند طبیعی وارداتش از سر گرفته شود قیمت بازار زده میشود . محصولات سفارشی قیمتش متفاوت هست چون تمام هزینه های حمل و نقل - گمرکی در قیمت نهایی محاسبه شده اما در محصولاتی که عمده در بازار توزیع میشوند و وجود دارند چون به تعداد خیلی زیاد وارد میشود و این هزینه ها تقسیم به تعداد میشود خریدار متوجه این مهم نمی شود. پیروز باشید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم