برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه ژک ساف اونجر ادو پرفیوم Jacsaf Avenger EDP For men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ژک ساف اونجر ادو پرفیوم Jacsaf Avenger EDP For men کد 11025 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ژک ساف اونجر ادو پرفیوم Jacsaf Avenger Eau De Parfum For men 100 میل
نام تجاری:
794,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه ژک ساف اونجر ادو پرفیوم Jacsaf Avenger Eau De Parfum For men متعلق به برند ایرانی ژک ساف، رایحه تند و گرمی دارد و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان گزینه خوبی می باشد. رایحه عطر مردانه اونجر شباهت بسیار نزدیکی به عطر اونتوس دارد و  با توجه به قیمت بالای عطر اونتوس میتوانید به جای آن از عطر اونجر با قیمت بسیار مناسب بهره ببرید. عطر مردانه اونجر با الهام از عطر اونتوس ساخته شده است. به محض اسپری، رایحه مرکباتی- میوه ای نت های سیب، نارنج و خربزه شامه شما را تحریک کرده و پیامی مبنی بر احساس شادمانی و سرخوشی به مغزتان ارسال و بلافاصله به مرحله اجرا در می آید. پس از مدتی نت های میانی گل یاسمین و زنبق کوهی از راه رسیده و با بوی گلی و شیرین خود بر حس سرخوشی شما خواهند افزود. نت های گیاه پاتچولی، عنبر و مشک در پایان مسیر رایحه باعث تقویت تمرکز شما خواهند شد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه ژک ساف اونجر ادو پرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ژک ساف Avenger دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه ژک ساف اونجر ادو پرفیوم Jacsaf Avenger EDP For men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید عطرمردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند، خوراکی، شیرین، طبیعت، گرم، گل
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نارنج , سیب , خربزه
رایحه میانی
زنبق
رایحه پایه
عنبر , مشک , نعناع هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-05-26

داش رضا اون فروشگاهی که ازش خریدی بهت انداختن این عطر فوق العادس نمیگم برای استفاده به عنوان عطر اصلی مناسب هست اما عطر دوم و روزانه فوق العاده ای هست من شخصا بسیار راضی هستم و 5 ستاره بهش میدم !

1398-03-18

سلام این عطر را بنا به پیشنهاد فروشنده و با شباهت به رایحه اونتوس خریداری کردم الان که استفاده می کنم نتنها ماندگاری نداره بلکه هیچ شباهتی با اونتوس هم نداره من راضی نیستم البته از فروشگاه دیگری تهیه کردم نمی دونم تقلبی است وقتی استفاده می کنم بویی شبیه پوست مرکبات جوشیده داره خیلی خنده داره !! حتی یک ستاره هم نمی گیره توصیه نمی کنم

1397-12-14

من از جای دیگه خریدم فقط نمیدونم چرا ماندگاری نداره

1397-11-06

فوق العاده تا وقتي لباس و نشستيد بوش هست بوي اونتوس و ميده هركس يه بار بخره مشتري دائمشه

1396-02-21

در توضیحات سایت ، شباهت این عطر به اونتوس از برند Creed ذکر شده ، من خودم هنوز تستش نکردم ولی یکی از آشناها از این عطر به لباسش زده بود و بویی شبیه هرمس داشت ، و از اون موقعیکه من ایشان رو دیدم تا چهار پنج ساعت رایحش بمشام میرسید ، از اونجاییکه ته بوی اونتوس در هوای گرم شبیه هرمس هست ، این عطر هم میتونه این شباهت رو داشته باشه ، این نکته رو هم یادآور بشم که رایحش در این مدت خوشبو و دلنشین بود ، موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم