برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه انجل شلیسر اورینتال سول ادوتویلت Angel Schlesser Oriental Soul Pour Femme EDT

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه انجل شلیسر اورینتال سول ادوتویلت Angel Schlesser Oriental Soul Pour Femme EDT کد 1060 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه انجل شلسر اورینتال سول Angel Schlesser Oriental Soul Pour Femme for women 100 میل
نام تجاری:
13,781,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه انجل شلیسر اورینتال سول ادوتویلت Angel Schlesser Oriental Soul Pour Femme EDT for women محصول کشور اسپانیا است و در سال 2013 طراحی و تولید شد.
عطر زنانه Angel Schlesser طبع گرم و شیرینی دارد و مناسب برای فصل های سرد سال است. 
رایحه غالب و ساختار اصلی رایحه عطر و ادکلن زنانه انجل شلیسر وانیل است. به دلیل اینکه عمده اسانس استفاده شده در عطر زنانه انجل شلیسر وانیل است رایحه ای شیرین دارد و همیشه کسانی که به رایحه شیرین علاقه مند هستند از عطر با بوی وانیل استفاده می کنند.
در ساختار رایحه عطر زنانه اورینتال سول علاوه بر وانیل از میوه، ادویه، مرکبات ،گیاهان معطر و گل نیز استفاده شده است که ترکیب این نت ها رایحه ای دل انگیز ایجاد کرده است.
عطر اورینتال سول در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار دارد که از ترکیب نت های شرقی مانند گل ها و ادویه ها با نت های شیرین مانند وانیل ساخته شده است.
نت آغازین عطر و ادکلن Oriental Soul Pour Femme هلو، مانگا، گل یاس و زالزالک است و نت میانی را گل گاو زبان، وانیل و چوب صندل تشکیل می دهند. در نت پایه عنبر و مشک و عود و بنزوین قرار می گیرند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ادوتویلت زنانه اورینتال سول دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه انجل شلیسر اورینتال سول ادوتویلت Angel Schlesser Oriental Soul Pour Femme EDT for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم, شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
هلو – مانگا – گل یاس – زالزالک
رایحه میانی
گل گاو زبان – وانیل – چوب صندل
رایحه پایه
عنبر – مشک – عود – بنزوین
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم