برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه پاکو رابان المپیا آکوا تستر ادوتویلت Paco Rabanne Olympea Aqua tester EDT for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه پاکو رابان المپیا آکوا تستر ادوتویلت Paco Rabanne Olympea Aqua tester EDT for women کد 10493 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه پاکو رابان الیمپیا آکوا تستر Paco Rabanne Olympea Aqua for women 80 میل - تستر
نام تجاری:
4,249,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه پاکو رابان المپیا آکوا تستر ادوتویلت Paco Rabanne Olympea Aqua tester EDT for women محصولی که در سال 2016 طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.
عطر زنانه پاکو رابان الیمپیا آکوا رایحه ای خنک و شیرین و میوه ای دارد که برای بانوان حس تازگی و شادابی و نشاط را در روزهای گرم به ارمغان می آورد.
رایحه عطر زنانه پاکو رابان الیمپیا آکوا با نت هایی چون پرتغال، گریپ فروت، برگ نارنج، اب و ترنج اغاز می شود و  در ادامه نت های رز، یاس ، زنجبیل، هلو و شکوفه پرتقال به مشام می رسد و در نهایت رایحه وانیل، لوبان، عنبر، نمک، چوب صندل و کشمران خود نمایی می کند.
رایحه غالب عطر زنانه Olympea Aqua رایحه نمک است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تستر عطر زنانه پاکو رابان المپیا آکوا دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه پاکو رابان المپیا آکوا تستر ادوتویلت Paco Rabanne Olympea Aqua tester EDT for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل تستر
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
پرتغال - گریپ فروت - نارنج - نت های آبی - ترنج
رایحه میانی
رز - هلو - شکوفه پرتغال - یاس - گل زنجبیل
رایحه پایه
بنزوئین - چوب کشمیر - عنبر سائل - نمک - وانیل - چوب صندل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
7,663,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه پاکو رابان لیدی میلیون آبسولوتلی گلد ادوپرفیوم Paco Rabanne Lady Million Absolutely Gold EDP for women کد 287 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
4,396,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه پاکو رابان لیدی میلیون او مای گلد ادوتویلت Paco Rabanne Lady Million Eau My Gold EDT For Women کد 2320 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم