برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک ادو تویلت Bvlgari Aqva Pour Homme Atlantiqve EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک ادو تویلت Bvlgari Aqva Pour Homme Atlantiqve EDT for men کد 10451 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک Bvlgari Aqva Pour Homme Atlantiqve for men 100 میل
نام تجاری:
9,056,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک ادو تویلت Bvlgari Aqva Pour Homme Atlantiqve EDT for men محصولی از مبدا کشور ایتالیاست که در سال 2017 توسط ژاکس کاوالیر طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.
عطر مردانه آکوا پور هوم بولگاری نخستین بار در سال 2005 طراحی و عرضه شد که طراح آن تصمیم به ارائه مجدد آن با نام و رایحه جدیدتری کرد.
عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک رایحه ای خنک و شیرین دارد که با نت های ترنج،لیمو ،مریم گلی و نت های آبی آغاز می شود. در نت های میانی به رایحه عنبر و سی می رسد. 
نت های پایه نیز رایحه نعناع هندی، چوب صندل، خس خس و صمغ بنزوئین دارد.
رایحه غالب عنبر در کنار خنکی نت های ابی عطر اتلانتیک را مناسب استفاده در روهای گرم کرده است.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک ادو تویلت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه بولگاری Aqva Pour Homme Atlantiqve دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک ادو تویلت Bvlgari Aqva Pour Homme Atlantiqve EDT for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خریدعطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-01-21

سلام. عطر بسیار خوش بویی هستش به خصوص برای اون هایی که علاقه به بوی خنک و کمی ترش دارند. واقعا حس تازگی و بهاری میده. این عطر تو دسته عطرهای مورد علاقه من هستت دسته آزارو کروم و ورساچه پور هوم

1396-04-28

Bvlgari - Aqva Pour Homme Atlantiqve _-_ بوی خوبی داره منتهی از دور ، نه از نزدیک با اینکه با روایح دریایی و بخصوص جلبک ملبک و از اینجور چیزا زیاد میونۀ خوبی ندارم ولی با فداکاری تمام این عطرو تست کردم از دور دل میبره ، از نزدیک زهره ، اینقدر پخش بوی قویی داره که برای من نزدیکتر از نیم متری رایحش سردرد آوره ولی از دور بوی خنک و تند و شیرینی داره بعد از نیم ساعت که روایح دریایی و مریم گلی ملایمتر میشن ، تازه میشه بوی روغن ترنج و پوست لیمو رو حس کرد و کمی خنکتر و تلختر میشه و از اون شیرینی و جلفی زیاد کاسته میشه ولی همچنان تند و شیرینه تقریباً رایحش خطی و یکنواخته و مثل بقیۀ مدلهای بلگاری دلنشین نیست و خسته کنندست ، در مجموعۀ Aqva Pour Homme از همه خوشبوتر Aqva Pour Homme Toniq و بعد از اون Aqva Pour Homme Marine هستند بیشتر برای جوانهایی که عشق خط بو دارند مناسبه و بدرد فضای باز و یا مهمونیهای شلوغ و پر از عطر و ادکلن و بوهای مختلف میخوره که بتونه عطر ، خودش رو برای یکی دو ساعتی نشون بده و مطرح بشه ، اما برای لذت بردن از عطر ، بر عکس عمل میکنه و بیشتر ، حال آدمو میگیره حتماً قبل از خرید تست کنید ، شاید مورد پسند شما واقع بشه ، بخصوص جوانترها رایحه : 4 از 10 البته نظر شخصی پخش بو : 8 از 10 ماندگاری : 8 از 10 ارزش خرید : 6 از 10 البته نظر شخصی تست شده با سمپل اوریجینال : 11G04K1 2016_10 عجب اشتباهی کردم ، از هولم دو تا گرفتم موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط
عطر مردانه بولگاری پور هوم  BLV Pour Homme Bvlgari for men عطر مردانه بولگاری پور هوم  BLV Pour Homme Bvlgari for men
پیشنهاد ویژه محدود
4,872,000 تومان 5,072,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه بولگاری بی ال وی مردانه ادوتولت Bvlgari BLV Pour Homme EDT for men کد 2438 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم