برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

لیوان فیلیپس اونت Philips Avent A753/01 Cup

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیوان فیلیپس اونت Philips Avent A753/01 Cup کد 11374 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • صورتی
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیوان فیلیپس اونت Philips Avent A753/01 Cup یک محصول بسار کاربردی و ضروری برای کودکان بالای 12 ماه است که با حجم 260 میلی لیتر برای شما ارائه شده است. هر کودکی نیاز به وسیله ی شخصی خو را دارد و هنگامیکه کم کم پا به بزرگ شدن می گذارد دوست دارد با لیوان نوشیدنی هایش را بخورد و مانند پدر و مادرش عمل کند که زیبایی هم بسیار نقش مهمی را ایفا می کند اما هرگز نباید کیفیت و برند محصول را فراموش کرد کمپانی فیلیپس اونت در زمینه تغذیه کودک در رتبه بالایی قرار دارد و مادران استفاده از آن را توصیه کردند و همه ی محصولات اونت تست شده و تضمین شده است. هنگامیکه برای کودک خود لیوان تهیه می کنید چکه کردن آن شما را بسیار عذاب می دهد و باعث کثیف شدن لباس نوزاد و منزلتان می شود لیوان فیلیپس اونت این مشکل را کامل حل کرده است چراکه به یک سوپاپ منتظر مبتکرانه که چکه نکردن را هنگامی که لیوان در دستان کودک شما قرار دارد تضمین می کند، مجهز شده است. لیوان دهنی دار پنگوئنی اونت یک انتخاب آسان برای شما و کودک شماست.

دهنی که در لیوان اونت قرار گرفته است بسیار سخت و مقاوم در برابر گازگرفتن کودک است و کیفیتش را از دست نمی دهد همچنین دارای دهنی زاویه دار است که موقعیت مکیدن را برای کودک شما راحت تر می کند. در ساخت لیوان از مواد مضر و BPA استفاده نشده است و برای شستشوی آن هم می توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید و یا به صورت دستی لیوان را بشویید. 

دسته های لیوان مدل A753/01 بسیار نرم ساخته شده است که به دستان کودک شما آسیب وارد نکند و منحنی هایی را روی دسته قرار داده اند که نگه داشتن را نیز برای کودک آسان می کند و باعث می شود که کودک از نوشیدن در لیوان نهایت لذت را ببرد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لیوان فیلیپس اونت Philips Avent A753/01 Cup دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لیوان فیلیپس اونت Philips Avent A753/01 Cup را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیوان اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
لیوان
جنس
پلی پروپیلن بدون BPA
تعداد
1 عدد
مناسب برای سن
12 ماه به بالا
نحوه شستشو
هم به صورت دستی و هم ماشینی
گنجایش
260 میلی لیتر
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد
دسته
دارد
سایر توضیحات
بدون چکه، دهنی زاویه دار برای موقعیت مکیدن راحت تر، درپوش بهداشتی، قابل استفاده با شیشه های فیلیپس اونت، بدون ماده مضر BPA، دسته های ضد لغزش
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم