برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

هدفون پاناسونیک Panasonic RP-HF500M Headphone

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هدفون پاناسونیک Panasonic RP-HF500M Headphone کد 11657 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هدفون پاناسونیک Panasonic RP-HF500M Headphone بسیار سبک و به صورت تاشو طراحی شده است که با درایو 40 میلیمتر چرخان آن علاوه از بهره مندی از صدایی کیفیت بالا ، می توان همه جا از آن استفاده نمود.
بر روی کاپ صدای هدفون HF500M میکروفنی مخفی قرار دارد تا بتوان از آن جهت برقراری تماش هنگام اتصال هدفون به تلفن همراه استفاده نمود. به علاوه بر روی کابل دکمه های مورد نیاز جهت تنظیمات صدا نیز تعبیه شده است.
استفاده از جک 3.5 میلیمتری در هدفون RP-HF500M امکان اتصال به طیف وسیعی از دستگاه ها را میسر ساخته و همچنین با پاسخگویی فرنانس 9 هرتز تا 26 کیلو هرتز می تواند کل شنوایی را تحت پوشش قرار دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره هدفون پاناسونیک RP-HF500M دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو هدفون پاناسونیک Panasonic RP-HF500M Headphone را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هدفون اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن
114 گرم
نوع اتصال
باسیم
رابط
جک 3.5 میلی متری
NFC
ندارد
نوع کابل
روکش طلا
طول کابل
1.2 متر
امپدانس
35±15% اهم
فرکانس پاسخ‌گویی
9 - 26000 هرتز
حساسیت
110 دسی بل
مقاوم در برابر آب
ندارد
مقاوم در برابر رطوبت و عرق
ندارد
قطر درایور
40 میلیمتر
باتری
ندارد
نشانگر LED
ندارد
نوع آهن‌ربا
نئودیمیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم