برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

هدفون پاناسونیک استریو Panasonic Stereo RP-HC800E Headphone

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هدفون پاناسونیک استریو Panasonic Stereo RP-HC800E Headphone کد 11653 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هدفون پاناسونیک استریو Panasonic Stereo RP-HC800E Headphone از سری هدفون های این شرکت است که از فناوری حذف نویز بهره برده و می تواند با حذف صدای محیط ، گوش دادن به موسیقی را حتی در هواپیما و یا قطار لذت بخش تر نماید.
در فناوری حذف نویز ، میکروفون داخلی موجود در هدفون با عملکرد بالایی سر و صدای محیط را در دامنه فرکانس متوسط تا پایین ردیابی کرده و یک موج صدا با فاز معکوس برای کاهش چشمگیر نویز بازتاب می دهد. به علاوه گوشی های کاملا درزگیری شده نیز از ورود صدا محیط جلوگیری می نمایند.
در طراحی هدفون RP-HC800E پدها به قدری نرم هستند که فشار بسیار اندکی بر لاله گوش وارد می آورد و تنظیم آسان آن راحتی کاربران را در پی دارد. همچنین هدفون پاناسونیک RP-HC800E با دستگاه درایو 40 میلیمتری صدا و باس قدرتمندی را ایجاد می نماید باتری آن نیز قادر است 40 ساعت موسیقی را پخش نموده و دکمه روشن و خاموش نویزگیر در هر حالت نیز امکان گوش دادن به موسیقی را فراهم کرده ، حتی در زمانی که شارژ هدفون RP-HC800E تمام شده باشد نیز می تواند مانند هدفون های معمولی مورد استفاده قرار بگیرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره هدفون پاناسونیک استریو RP-HC800E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو هدفون پاناسونیک استریو Panasonic Stereo RP-HC800E Headphone را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هدفون اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن
247 گرم
نوع اتصال
بی‌سیم
رابط
بلوتوث
طول کابل
1.5 متر
امپدانس
19 اهم (NC روشن)، 17 اهم (NC خاموش)
فرکانس پاسخ‌گویی
10 هرتز - 25 کیلوهرتز
حساسیت
94 دسی بل/میلی ولت (NC روشن)، 92 دسی بل/میلی ولت (NC خاموش)
قطر درایور
40 میلیمتر
باتری
دارد
حداکثر قدرت ورودی
50 (IEC (*1))
قابلیت کنترل صدا
دارد
قابلیت کنترل صدا و موزیک
دارد
نوع آهن‌ربا
نئودیمیم
قابلیت پخش موسیقی
دارد
مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه
40 ساعت
سایر مشخصات
دارای فناوری نویز گیر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم