برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر نچرال Philips Avent A693/17 Baby Bottle 260ml

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر نچرال Philips Avent A693/17 Baby Bottle 260ml کد 12187 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر نچرال Philips Avent  A693/17 Baby Bottle 260ml دارای سر شیشه ای بسیار نرم و از جنس سیلیکون می باشد که برای نوزادان پس از یک ماهگی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. شیشه شیر فیلیپس اونت نچرال دارای طراحی سر شیشه ای مشابه با سینه مادر می باشد و از این رو پذیرش این نوع شیشه ها توسط نوزادان بسیار راحت تر صورت می گیرد. به علاوه طراحی گلبرگی سرشیشه مانع از ورود هوای داخل شیشه به دهان و معده نوزاد شده و از بروز دل درد و نفخ جلوگیری می نماید. یکی دیگر از محاسن شیشه شیر نچرال اونت طراحی ارگونومیک بدنه ی آن می باشد که از جنس طلق با کیفیت تهیه شده و می تواند به راحتی در دستان کودک نیز قرار گیرد. همچنین در هر زاویه و از هر طرف می توان با این شیشه شیر اونت نوزاد را تغذیه نمود.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر نچرال Philips Avent  A693/17 Baby Bottle 260ml دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر نچرال Philips Avent  A693/17 Baby Bottle 260ml را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیشه شیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
طلق
نوع محصول
شیشه شیر
گنجایش
260 میلی لیتر
نوع سری
معمولی (گرد)
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
دسته
ندارد
سایر توضیحات
قابل استفاده از یک ماهگی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم