برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر 2 عددی Philips Avent A694/27 Bottle

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر 2 عددی Philips Avent A694/27 Bottle کد 11399 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر 2 عددی Philips Avent A694/27 Bottle یک شیشه شیر طلقی ساخته شده از طلق درجه 1 و حجم 260 میلی لیتر می باشد که در رنگ صورتی برای شما ارائه شده است و برای کودک دختر شما بسیار مناسب است و ست نوزاد را زیباتر میکند علاوه بر زیبایی عملکرد بسیار خوبی هم دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین علت سلامتی کودک شما را تضمین میکند. انتخاب یک شیشه شیر بسار با کیفیت کار آسانی نیست ولی همیشه در نظر داشته باشد که شیشه شیر مناسب می تواند تغذیه کودک را بهتر و کامل تر کنند. زمانی که شما می خواهید به بیرون از منزل بروید و یا مادرانی که شاغل هستند باید شیر خود و یا حتی شیر خشک را با شیشه شیر به کودک بدهند در این مواقع است که یک شیشه شیر مناسب کار شما را بسیار آسان خواهد کرد. سری شیشه شیر از جنس لاتکس ساخته شده است که بسیار شفاف و انعطاف پذیر است شبیه به فرم سینه ی مادر طراحی شده است که کودک نتواند تفاوتی بین انها قائل شود. شیشه شیر فیلیپس اونت فاقد هرگونه مواد مضر BPA است و سلامتی کودک شما را تهدید نمی کند چراکه BPA ماده ای است که است که می تواند به راحتی از ظروف پلاستیکی جدا شده، وارد غذای کودک شده و در نهایت منجربه بروز برخی از بیماری ها شود. از نظر نظافتی هم نگران نباشید شیشه شیر 2 عددی اونت فکر همه جا را کرده است و هم قابلیت شیتشو به صورت دستی را دارد و هم با ماشین ظرفشویی و به همین علت همیشه مانند روز اول فاقد از باکتری خواهد ماند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر 2 عددی Philips Avent A694/27 Bottle دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر 2 عددی Philips Avent A694/27 Bottle را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیشه شیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
طلق درجه 1
نوع محصول
شیشه شیر
گنجایش
260 میلی لیتر
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
دسته
رای نگه داشتن و دست گرفتن در هر جهتی راحت است
قابلیت شستشو
هم به صورت دستی و هم ماشینی
قابلیت استفاده در ماکروویو
دارد
سایر توضیحات
با قابلیت تعویض سر شیشه با سایز های بزرگتربرای استفاده نوزادان با سنین مختلف، طراحی خلاقانه گلبرگی، فاقد مواد BPA، حلقه ی پیشرفته ی ضد نفخ، راحت برای سرهم بندی، طلقی سبک برای راحتی حمل و نقل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم