برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر Philips Avent A628/17 Bottle

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر Philips Avent A628/17 Bottle کد 11395 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر Philips Avent A628/17 Bottle یک وسیله بسیار ضروری و کاربردی برای کودک است که در دسته های شیشه شیر نچرال قرار دارد که با مفهوم آن آشنا خواهیم شد. شیشه شیر فیلیپس اونت محصولی است که مورد رضایت مادران بوده است و انتخابی است که در آن امکان پشیمانی به 0 می رسد و مهم تر از همه همراه و ایمن کودک شماست و سلامتی کودکتان را خدشه دار نمی کند. شیشه شیر کودک یک وسیله ی بسیار حساس است و انتخاب صحیح آن از اهمیت بالایی برخوردار است ودر سلامتی کودک تاثیر بسزایی دارد شیشه شیرها نباید احساس کودک را نسبت به سینه مادر کم کنند و این صدمات بدی را به دنبال دارد و ممکن است دیگر سینه مادر را قبول نکند. شیشه شیر جدید فیلیپس اونت کمک می کند تا تغذیه با شیشه برای کودک شما و شما راحت و منطبق با طبیعت نوزاد شما گردد. سرشیشه یک طراحی خلاقانه گلبرگی دارد که به دهان گرفتن طبیعی تر نوزاد را مانند سینه ی مادر موجب می شود و برای کودک شما ممکن می سازد که تغذیه ترکیبی با شیر مادر و شیشه آسان تر شود. ویژگی دیگری که باید یک شیشه شیر مناسب داشته باشد. شیشه شیر فیلیپس اونت (نچرال) تنها شباهت نیست بلکه یک عملکرد واقعی است. در شیشه شیر فیلیپس اونت A627/17 ، شیر به میزانی که کودک می مکد وارد دهان او می شود همانند سینه مادر می باشد. سرشیشه و بطری شیشه شیر فیلیپس اونت (نچرال) بگونه ای طراحی شده که کمترین نفخ و کولیک ممکن را برای نوزاد در پی داشته باشد. شیشه شیر جدید طبیعی فیلیپس اونت از مواد خالی از BPA (پلی پروپیلن) تولید شده است. سرشیشه شیشه شیر فیلیپس اونت پهن است و مورد علاقه کودکان می باشد و احساس راحتی بساری را با آن خواهند کرد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر Philips Avent A628/17 Bottle دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتر Philips Avent A628/17 Bottle را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیشه شیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
طلق درجه 1
نوع محصول
شیشه شیر
گنجایش
260 میلی لیتر
ابعاد
ارتفاع : 16.6 سانتی متر، عرض : 7.1 سانتی متر، عمق : 7.1 سانتی متر
وزن
0.109 کیلوگرم (109 گرم)
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
دسته
راحت برای نگه داشتن
قابلیت شستشو
هم دستی و هم ماشین ظرفشویی
قابلیت استفاده در ماکروویو
دارد
سایر توضیحات
سازگار با تمامی محصولات فیلیپس اونت به جز شیشه های کلاسیک، شیشه بدون BPA، حلقه ی پیشرفته ی صد نفخ، شکل ارگونومیک، 0 تا 12 ماه، سر شیشه فابریک 2 سوراخه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم