برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شیشه شیر فیلیپس اونت 125 میلی لیتر Philips Avent A671/17 Bottle 125ML

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیشه شیر فیلیپس اونت 125 میلی لیتر Philips Avent A671/17 Bottle 125ML کد 11385 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیشه شیر فیلیپس اونت 125 میلی لیتر Philips Avent A671/17 Bottle 125ML یک محصوا بسیار کاربردی است که برای کودکان تازه به دنیا آمده به بالا مناسب است. شیشه شیر پیرکس اونت دارای طراحی خلاقانه سرشیشه گلبرگی می باشد که راحتی کودک را افزایش می دهد و شباهتش را به سینه مارد زیاد می کند و باعث می شود که کودک از شیشه شیر خود لذت ببرد. همانطور که می دانید اصلی ترین غذای کودک شیر مادرش است و بعضی از کودکان از سینه مادر شیر نمی خورند و مادرش حتما علاقه دارد که کودکش شیر خودش را مصرف کند ودر این مواقع شیشه شیر است که بین کودک و مادر را محکم می کند و تغذیه مناسب کودک را به او بر می گرداند البته توجه داشته باشید که هر شیشه شیری مناسب کودک نیست و ممکن است کودک دچار کولیک و بیماری های دیگر شود شیشه شیر فیلیپس اونت دارای خاصیت آنتی کولیک و ضد نفخ بوده و هیچ گونه آسیبی را به کودک شما وارد نمی کند و سلامتی کودک شما را تضمین می کند. شیشه شیر اونت فاقد BPA و مواد مضر شیمیایی می باشد و ضرری ندارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیشه شیر فیلیپس اونت 125 میلی لیتر Philips Avent A671/17 Bottle 125ML دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیشه شیر فیلیپس اونت 125 میلی لیتر Philips Avent A671/17 Bottle 125ML را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیشه شیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
پیرکس
نوع محصول
شیشه شیر
گنجایش
125 میلی لیتر
وزن
0.3 کیلو گرم
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
سایر توضیحات
فاقد BPA و مواد مضر شیمیایی، شیشه مدرج، طراحی خلاقانه، سرشیشه مرغوب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم