برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مایع شست و شوی لباس کودک فارلین بی اف 300-2 Farlin BF300-2 Baby Clothing Detergent Liquid

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مایع شست و شوی لباس کودک فارلین بی اف 300-2 Farlin BF300-2 Baby Clothing Detergent Liquid کد 8541 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شوینده لباس کودک فارلین Farlin BF300-2 Baby Clothing Detergent Liquid محصولی با حجم 2000 میلی لیتری و برای شستشوی لباسهای کودک به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین لباسشویی می باشد . شوینده ی لباس فارلین دارای 5 آنزیم بوده و با خاصیت لکه بری فوق العاده ای که دارد تمامی چربی ها و لکه ها را از لباس کودک شما پاک می کند . همچنین در شوینده ی فارلین مدل BF300-2 خاصیت نرم کنندگی وجود دارد که باعث نرمی و لطافت لباسهای کودک شده و به پوست لطیف کودکان آسیب نمی رساند . شوینده ی فارلین الکتریسیته ی لباسها را از بین می برد و با غلظت بالایی که دارد از شوینده های لباس ایده آل به شمار می رود . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شوینده لباس کودک فارلین Farlin BF300-2 Baby Clothing Detergent Liquid دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شوینده لباس کودک فارلین Farlin BF300-2 Baby Clothing Detergent Liquid را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شوینده لباس اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
نرم کننده لباس
وزن
2000 گرم
مناسب برای
شستشو با دست , شستشو با ماشین لباسشویی
سایر توضیحات
مایع شست‌و‌شو 5 آنزیم- خاصیت لکه‌بری فوق‌العاده- خاصیت نرم‌کنندگی- خاصیت از بین‌برندگی الکتریسته لباس- غلظت بالا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم