برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست شانه رنگی ماشین اصلاح وال پک 8 عددی Wahl 8-Pack Color-Coded Cutting Guides

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست شانه رنگی ماشین اصلاح وال پک 8 عددی Wahl 8-Pack Color-Coded Cutting Guides کد 10075 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,092,000 تومان
موجود- دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(14 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست شانه رنگی ماشین اصلاح وال Wahl 8-Pack Color-Coded Cutting Guides یک پک کامل و حرفه ای برای ماشین اصلاح وال است که در رنگ های مختلف سازماندهی شده است و هر رنگ در یک سایز خاصی اصلاح را هدایت می کند.
برای استفاده از این شانه های ماشین اصلاح که به راحتی به تیغه ماشین اصلاح متصل شده و مورد استفاده قرار می گیرد با خرید این مجموعه استند قرارگیری شانه های اصلاح که مطابق تصویر مشاهده می کنید هم خواهید داشت که که بعد از استفاده میتوانید آن ها را در آن قرار دهید که سبب نظم و آسیب ندیدن شانه ها خواهد شد.
کیفیت شانه های رنگی وال مناسب است و قابلیت قرار دادن بر روی ماشین های اصلاح وال را دارد ، جنس شانه ها پلاستیکی است و انعطاف مناسبی دارد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ست شانه رنگی ماشین اصلاح وال را مشاهده می کنید :

در ویدیو زیر نمایش ظاهری ست شانه رنگی ماشین اصلاح وال پک 8 عددی را مشاهده می کنید :


فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست شانه رنگی ماشین اصلاح وال پک 8 عددی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی شانه ماشین اصلاح ارشاکو بسته 8 عددی شانه ماشین اصلاح وال Wahl 8-Pack Color-Coded Cutting Guides را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شانه ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم