برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو بدون اشک سر بچه چیکو 200 میلی لیتر Chicco Hair Baby Shampoo No-Tears

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو بدون اشک سر بچه چیکو 200 میلی لیتر Chicco Hair Baby Shampoo No-Tears کد 6816 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو بدون اشک سر بچه چیکو 200 میلی لیتر Chicco Hair Baby Shampoo No-Tears از جمله محصولات کمپانی چیکو است که برای کودکانی که موههای حساس دارند بهترین گزینه است . شامپو سر چیکو در حجم 200 میلی لیتری و ضد آلرژی ساخته شده است و باعث حساسیت پوست و موی کودک شما نمی شود . در ترکیبات شامپوی چیکو از الکل ، پارابن و رنگ استفاده نشده و حتی بزرگسالان نیز به صورت روزمره می توانند از شامپوی Chicco استفاده کنند . شما با استفاده از شامپوی چیکو بدون نگرانی از ایجاد حساسیت می توانید موههای کودک خود را بشویید . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو بدون اشک سر کودک چیکو 200 میلی لیتر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شامپو بدون اشک سر بچه چیکو 200 میلی لیتر Chicco Hair Baby Shampoo No-Tears را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو بدن بچه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
مخصوص کودکان
مخصوص
انواع مو ها
مناسب برای
خردسال/نوزاد
حجم
200 میلی لیتر
ویتامین
ندارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
گل همیشه بهار
سایر توضیحات
مناسب برای تمیز کردن موی لطیف کودک - بدون رنگ، مواد نگهدارنده و الکل- ضد آلرژی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم