برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو بدن مادرکر 1923 کودک Mothercare 1923 Relax Baby Bedtime Bath 500ml

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو بدن مادرکر 1923 کودک Mothercare 1923 Relax Baby Bedtime Bath 500ml کد 12262 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو بدن مادرکر آرامش بخش خواب کودک Mothercare 1923 Relax Baby Bedtime Bath 500ml شامپویی ضد حساسیت است که می تواند برای شستشوی بدن کودک از بدو تولد مورد استفاده قرار گیرد. شامپوی آرامش بخش مادرکر حاوی عصاره اسطوخودوس است و از این رو می توان برای حمام قبل از خواب کودک از آن استفاده نمود. اسطوخودوس موجب ایجاد آرامش در کودک شده و به راحت تر خوابیدن او کمک می نماید. شامپو مادرکر برای هر نوع پوستی قابل استفاده است و کاملا ضد اشک می باشد. حجم 500 میلی لیتری آن نیز می تواند تا مدت زیادی والدین را از خرید شامپو برای کودکشان بی نیاز سازد. به علاوه شامپو آرامش بخش خواب مادرکر فاقد مواد شیمیایی بوده و توسط متخصصین اطفال مورد تایید می باشد. برای استفاده از شامپو بدن آرامش بخش مادرکر ، بدن کودک را آبکشی نموده و پس از آن بدن کودک را به شامپو آغشته نموده و اجازه دهید دقایقی شامپو بر روی بدن کودک باقی بماند . پس از آن با آب گرم آبکشی کنید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو بدن مادرکر 1923 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شامپو بدن مادرکر آرامش بخش خواب کودک Mothercare 1923 Relax Baby Bedtime Bath 500ml را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
مخصوص کودکان
مخصوص
بدن
مناسب برای
خردسال/نوزاد
حجم
500 ملی لیتر
عصاره
دارد
نوع عصاره
اسطوخودوس
کشور سازنده
انگلیس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم