برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو بدون اشک سر بچه مادرکر Mothercare 202 Hair Baby Shampoo No-Tears

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو بدون اشک سر بچه مادرکر Mothercare 202 Hair Baby Shampoo No-Tears کد 11465 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو بدون اشک سر بچه مادرکر Mothercare 202 Hair Baby Shampoo No-Tears محصولی است که وظیفه مراقبت و رسیدگی به پوست کودک شما را دارد. پوست و مو ظریف نوزادان نیازمند رسیدگی و مراقبت بسیاری است شامپو سر مادرکر به شما کمک می کند تا از عهده این کار به خوبی برایید. چراکه از عصاره های طبیعی از جمله روغن زیتون و گل بابونه تشکیل شده است و پوست و موی سر کودک شما را تقویت می کند و باعث خشکی موی کودک که بسیار حساس‌ و ظریف است نمی شود.

نکته ای که باید بدانید این است که در ترکیبات شامپو بدون اشک سر مادرکر شامپوی از الکل، پارابن و رنگ استفاده نشده و افراد بزرگسالی که مایل هستند از شامپویی ملایم استفاده کنند هم می‌توانند به صورت روزانه از این شامپو برای شستن مو و حتی صورتشان بهره ببرند. برای کودکان از بدو تولد مناسب است و ضد آلرژیست چراکه فرموله شده برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به واکنش های آلرژیک می باشد و همه جوره محافظ موی کودک شماست.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو بدون اشک سر بچه مادرکر Mothercare 202 Hair Baby Shampoo No-Tears دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شامپو بدون اشک سر بچه مادرکر Mothercare 202 Hair Baby Shampoo No-Tears را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
نرم کننده و حفظ حالت ابریشمی موی کودک
مخصوص
انواع مو ها
مناسب برای
از بدو تولد
حجم
300 میلی لیتر
ویتامین
ندارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
عصاره بابونه و روغن زیتون
کشور سازنده
امریکا
سایر توضیحات
ضد آلرژی و حساسیت، بدون سوزش و اشک، حاوی روغن زیتون مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست سر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم