برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو بدون اشک سر بچه مادرکر 500 میلی لیتر Mothercare 1762 Hair Baby Shampoo No Tears

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو بدون اشک سر بچه مادرکر 500 میلی لیتر Mothercare 1762 Hair Baby Shampoo No Tears کد 11433 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو بدون اشک سر بچه مادرکر 500 میلیلیتر Mothercare 1762 Hair Baby Shampoo No-Tears محصولی با کیفیت از کمپانی مادرکر می باشد که شاخت کشور انگلستان است و توانسته است رضایت مادران زیادی را به خود جلب کند. شامپو کودک در روند مو تاثیر بسزایی دارد و باید در خرید آن توجه کرد شامپو بدون اشک مادرکر از ترکیبات طبیعی ساخته شده است و هیچ گونه مواد نگه دارنده، رنگ و الکل ندارد و کاملا ضد آلرژی می باشد و به همین علت هیچ گونه آسیبی به موهای ظریف کودک شما نمی زند و از او محافظت می کند. ویژگی دیگری که شامپو بدن مادرکر 1762 را محبوب کرده است ذارا بودن عصاره بابونه است که بسیار آرامبخش است و به پوست و موی کودک شما حس خوبی را می دهد. علاوه بر عصاره بابونه حاوی روغن زیتون است که باعث تقویت و مرطوب شدن پوست و موی سر کودک می شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو بدون اشک سر بچه مادرکر 500 میلیلیتر Mothercare 1762 Hair Baby Shampoo No-Tears دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شامپو بدون اشک سر بچه مادرکر میلی500 لیتر Mothercare 1762 Hair Baby Shampoo No-Tears را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
مخصوص کودکان
مناسب برای
مناسب از زمان بدو تولد
حجم
500 میلی لیتر
عصاره
دارد
نوع عصاره
دارای عصاره آرامش بخش بابونه
کشور سازنده
انگلستان
سایر توضیحات
حاوی روغن زیتون که باعث تقویت و مرطوب شدن پوست و موی سر کودک می شود، بدون ماده مضر و خطرناک Paraben، ضد آلرژی، بدون مواد نگه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم