برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو بدن بچه مادرکر 500 میلی لیتر Mothercare 1763 Hair And Body Baby Shampoo

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو بدن بچه مادرکر 500 میلی لیتر Mothercare 1763 Hair And Body Baby Shampoo کد 11432 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو بدن بچه مادرکر 500 میلی لیتر Mothercare 1763 Hair And Body Baby Shampoo از جمله محصولات با کیفیت کمپانی مادرکر است که با حجم 500 میلی لیتری که دارد تا مدت زمان نسبتا زیادی نیاز کودک شما را رفع خواهد کرد. شامپو سر و بدن بچه مادرکر حاوی روغن زیتون که باعث تقویت و مرطوب شدن پوست و موی سر کودک می شود و هیچ گونه مواد مضر و خطرناک Paraben در ساخت شامپو مادرکر به کار نرفته است و به همین علت آسیبی به مو و پوست حساس کودک نمی رساند و ار آن محافظت می کند.

چشم کودکان حساس است و در مقابل شامپو واکنش نشان می دهد و می سوزد شامپو مدل 1763 مادرکر دارای فراین ضد اشک بوده و از چشم حساس کودک شما مراقبت می کند. ویژگی دیگری که شامپو سر و بدن مادرکر را محبوب کرده است ذارا بودن عصاره بابونه است که بسیار آرامبخش است و به پوست و موی کودک شما حس خوبی را می دهد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو بدن مادرکر 500 میلی لیتردارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو شامپو بدن بچه مادرکر 500 میلی لیتر Mothercare 1763 Hair And Body Baby Shampoo را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
مخصوص کودکان
مناسب برای
از بدو تولد به بالا
حجم
500 میلی لیتر
عصاره
دارد
نوع عصاره
عصاره آرامش بخش بابونه
کشور سازنده
انگلستان
سایر توضیحات
حاوی روغن زیتون که باعث تقویت و مرطوب شدن پوست و موی سر کودک می شود، بدون اشک، بدون ماده مضر و خطرناک Paraben
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم