برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو ضد ریزش کلوران ارگانیک KLORANE Strengthening Shampoo with Quinine and Edelweiss BIO

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو ضد ریزش کلوران ارگانیک KLORANE Strengthening Shampoo with Quinine and Edelweiss BIO کد 19623 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • شامپو ضد ریزش کلوران ارگانیک KLORANE Strengthening Shampoo with Quinine and Edelweiss BIO 400 میل
نام تجاری:
1,698,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(18 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو ضد ریزش کلوران ارگانیک KLORANE Strengthening Shampoo with Quinine and Edelweiss BIO شامپو تقویت کننده با کینین است که به تنهایی یا به عنوان مکمل درمان ضد ریزش مو استفاده می‌شود و شادابی را به موهای فاقد رنگ می‌دهد.به لطف فرمول غنی شده با کینین، Edelweiss BIO و ویتامین B، گره‌زدایی مو را تسهیل می‌کند و استحکام و شادابی را بازیابی می‌کند. با تقویت پوست سر در طول استفاده، به تحریک رشد مو کمک می‌کند.با عصاره ی سینچونا و عصاره های ارگانیک ادلویس، مو را تمیز می کند و در عین حال به تحریک رشد آن کمک می کند.قابل استفاده به تنهایی یا دارو های دیگر درمان ریزش مو.این شامپو مناسب برای انواع پوست است و علاوه بر اثر ضد ریزش مو باعث حفظ رطوبت و شادابی مو می شود.

ویژگی های شامپو KLORANE شامل ضد ریزش مو، حفظ رطوبت و شادابی مو، تحریک رشد مو، غنی از انواع ویتامین ها (ویتامین ب6 و کینین)، دارای عصاره ی سینچونا و عصاره های ارگانیک ادلویس، تقویت پیاز مو، افزایش خون ‌رسانی به مو،کمک به افزایش حجم و رشد مو، انرژی رسانی به تارهای ضعیف و شکننده، ارگانیک،ساخت فرانسه و حجم :400 میل است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو ضد ریزش کلوران ارگانیک دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی شامپو ضد ریزش ارشاکو شامپو ضد ریزش کلوران ارگانیک KLORANE Strengthening Shampoo with Quinine and Edelweiss BIO  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو ضد ریزش اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
شامپو ضد ریزش
مخصوص
انواع مو
مناسب برای
بزرگسالان
حجم
400 میل
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
ویتامین های B
عصاره
عصاره های ارگانیک ادلویس وسینچونا
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم