برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو سر لورآل آنتی کیس السو Loreal ANTI-CASSE Shampoo

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو سر لورآل آنتی کیس السو Loreal ANTI-CASSE Shampoo کد 12712 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • شامپو سر لورآل آنتی کیس السو  Loreal ANTI-CASSE Shampoo 250 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو سر لورآل آنتی کیس السو  Loreal ANTI-CASSE Shampoo یک محصول بسیار خوب از کمپانی خوش نام و معتبر فزانسوی می باشد که می تواند باعث استحکام موهای شما شود. شامپو سر Loreal ANTI-CASSE Shampoo به دلیل استفاده از سرامید باعث افزایش استحکام مو ار ریشه تا نوک موها میشود.پس از استفاده از شامپو سر لورآل آنتی کیس السو  � شکنندگی موی شما به هنگام شانه کردن کاهش میابد و همچنین باعث تزمیم ساختار بیرونی مو می شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو سر لورآل آنتی کیس السو  Loreal ANTI-CASSE Shampoo دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شامپو سر لورآل آنتی کیس السو  Loreal ANTI-CASSE Shampoo را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
استحکام‌دهنده‌
حجم
250 میل
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم