برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شامپو حجم دهنده ایوروشه وولوم Yves Rocher Volume Shampoo

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو حجم دهنده ایوروشه وولوم Yves Rocher Volume Shampoo کد 11693 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • شامپو حجم دهنده ایوروشه Yves Rocher Volume Shampoo 300 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو حجم دهنده ایوروشه وولوم Yves Rocher Volume Shampoo از ریشه تا نوک موها را به خوبی پوشش می دهد و همچنین فاقد سیلیکون بوده و باعث ایجاد حس سنگینی بر روی موها نمی شود .
شامپو وولوم حاوی عصاره گیاه گل ختمی است ،گل ختمی علاوه بر خواص نرم کنندگی و لطافت بخشی باعث ضخیم شدن تار مو و حجیم شدن موها می شود.
نحوه مصرف : مقداری از شامپو را بر روی موهای خیس قرار دهید ،به مدت 3 دقیقه به خوبی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود سپس آبکشی نمایید .
کد بهداشتی : 9264125215943960
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو حجیم کننده مو وولوم دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شامپو حجم دهنده ایوروشه Yves Rocher Volume Shampoo را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو موی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم