برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار بابیلیس AS125E برس دار Babyliss AS125E Air Brush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار بابیلیس AS125E برس دار Babyliss AS125E Air Brush کد 14906 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • طلایی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار بابیلیس AS125E برس دار Babyliss AS125E Air Brush اگر به دنبال سشوار برس دار حرفه ای می گردید سشوار فوق العاده با کیفیت Babyliss AS125E نیاز شما را بر طرف خواهد کرد. وجود پوشش سرامیکی در سشوار AS125E باعث می شود که در برابر گرمای بیش از حد ، از موهایتان کاملا محافظت کند.
سشوار برس دار مدل AS125E مجهز به فناوری Mix Flow است که کارایی بسیار بالا و منحصر به فردی داشته و باعث کاهش سر و صدا و همچنین افزایش فشار هوا می شود. همچنین دارای فناوی تولید می باشد که عملکرد یونی موجود در سشوار مانع از ایجاد الکتریسته ساکن در موهایتان خواهد شد.
طراحی ارگونومیک سشوار ، کار کردن با دستگاه را برایتان راحت و آسان کرده است ، در قسمت سر سشوار سری خنک کننده قرار دارد که باعث می شود دستگاه کاملا بی خطر باشد و حین کار براحتی و بدون دردسر بتوانید از سشوار استفاده کنید. سشوار اس 125 ای بابیلیس مجهز به دو سری قابل تعویض می باشد ، یک سری برای خشک کردن و دو برس که شامل : برس حرارتی بدون چرخش 38 میلیمتر و برس بدون چرخش 20 میلی متر است و به شما امکان می دهد که با هر نوع مویی سازگار باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار برس دار بابیلیس AS125E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو سشوار بابیلیس AS125E برس دار Babyliss AS125E Air Brush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
1200 وات
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
باد سرد
دارد
تقویت کننده‌ی توربو
دارد
طول سیم
2 متر
سایر ویژگی ها
- سطح گرما 2 سطح
- برس حرارتی بدون چرخش 38 میلیمتر: خشک کردن عالی و حجم ایده آل
- برس بدون چرخش 20 میلی متر: تشکیل ایده آل برای ریشه ورق و قسمت های پایین ورق
- سر خشک کن: آماده سازی برای تهیه ورق ها با خشک کردن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم