برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سرویس قاشق و چنگال هبرون Hebron 001

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سرویس قاشق و چنگال هبرون Hebron 001 کد 14342 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سرویس قاشق و چنگال هبرون Hebron 001 دارای 92 پارچه شامل 12 عدد قاشق غذاخوری ، 12 عدد چنگال غذاخوری ، 12 عدد قاشق شربت خوری ، 12 عدد قاشق مرباخوری ، 12 عدد قاشق چای خوری ، 12 عدد چنگال میوه خوری ، 12 عدد کارد میوه خوری ، 4 عدد کفگیر برنج ، 2 عدد قاشق سالا و 2 عدد ملاقه می باشد که در یک جعبه مقوایی محکم برای حفاظت ابتدایی از محصول چیده شده است.
سرویش هبرون 001 که بدنه آن از فلز مرغوب ساخته شده است به طوری که با شتستن و استفاده روزانه از کیفیت آن کاسته نمی شود، زنگ نمی زند و در ماشین ظرف شویی هم قابل شستشو است و ستی کامل مناسب برای عروس خانم ها می باشد که با قیمت مناسبی از فروشگاه اینترنتی ارشاکو قابل خریداری است.
با خرید سرویس قاشق و چنگال هبرون زیبایی را به سفره های خود ببرید و در مهمانی ها دو چندان بدرخشید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد سرویس قاشق و چنگال Hebron 001 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershco.com سرویس قاشق و چنگال هبرون Hebron 001 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سرویس قاشق و چنگال اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
تعداد کلی ظروف
92 پارچه
مناسب برای
دوازده نفر
شامل ظروف
کفگیر ، ملاقه ، قاشق چای‌خوری ، قاشق مرباخوری ، قاشق غذاخوری ، چنگال میوه‌خوری ، چنگال غذاخوری ، قاشق شربت‌خوری ، قاشق سالاد
تزیین شده با طلا
خیر
قابلیت استفاده در مایکروویو
دارد
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد
سایر توضیحات
جنس بدنه فلز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم