برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سرویس قاشق و چنگال سوپر لایف 12 پارچه Super Life S-F-409 Cutlery Set 12 Pcs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سرویس قاشق و چنگال سوپر لایف 12 پارچه Super Life S-F-409 Cutlery Set 12 Pcs کد 14209 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سرویس قاشق و چنگال سوپر لایف 12 پارچه Super Life S-F-409 Cutlery Set 12 Pcs یک انتخاب مناسب جهت استفاده روزانه است که میتوانید با خیال راحت خریداری و مصرف کنید .سرویس سوپر لایف دارای 6 عدد قاشق غذاخوری و 6 عدد چنگال است و برای شش نفر کاملا مناسب میباشد .
سوپر لایف از جنس استیل با کیفیت است تا با شستن و رطوبت هوا از بین نرفته و زنگ نزند .سوپر لایف در عین سادگی میتواند نیاز روزانه شما و خانواده تان را نسبت به سرویس قاشق و چنگال برطرف کند .
با داشتن سرویس سوپر لایف هم از کیفیت بالا بهره خواهید برد و هم زیبایی را سر میز و سفره غذاخوری خواهید برد .طول هر قاشق در این سرویس به صورت استاندارد و 19.2 سانتی متر و چنگال 19.4 سانتی متر است .
سرویس قاشق و چنگال سوپر لایف در یک بسته بندی مقوایی با ابعاد 5.5x5x20 سانتی متر قرار داده شده است .سرویس سوپرلایف طوری طراحی شده که با خیال آسوده بتوانید به صورت دستی آن را شستشو دهید اما مناسب شستشو با ماشین ظرفشویی نمیباشد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد سرویس قاشق و چنگال سوپر لایف دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو سرویس قاشق و چنگال سوپر لایف 12 پارچه Super Life S-F-409 Cutlery Set 12 Pcs را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سرویس قاشق ،کارد و چنگال اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
مناسب برای
شش نفر
ابعاد بسته‌بندی
5.5x5x20 سانتی متر
وزن بسته‌بندی
415 گرم
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
ندارد
سوپ خوری
تعداد
12 عدد
جنس
استیل مرغوب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم