برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه سواچ Swatch YCN4008

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه سواچ Swatch YCN4008 کد 8829 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه سواچ Swatch YCN4008 ساعتی فشن و جالب و دوست داشتنی است که از برند معروف سواچ می باشد و برای استفاده خانم ها و آقایان به بازار عرضه شده است. ساعت Swatch YCN4008 در عین زیبایی از امکانات کار آمدی نیز بهره می‌ برد که به ارزش خرید و جذابیت آن افزوده است. بر روی صفحه‌ ی ساعت سواچ YCN4008 که از ساعت‌ های سری «Chrono» به شمار می‌ رود و از قطر حدودا 40 میلی‌ متر برخوردار است، یک کرنوگراف کامل مشاهده می‌ شود که با نظم و چیدمان خاصی طراحی شده‌ اند. این صفحات که با ابعاد و طراحی مختلفی روی ساعت نقش بسته‌ اند، عبارت‌ اند از یک شمارشگر دهم ثانیه، یک ثانیه‌ شمار و یک دقیقه‌ شمار.
عقربه‌ های اصلی ساعت هم با ابعادی مطلوب به شکل فلزی طراحی شده‌ اند که به خوبی قابل مشاهده هستند و عقربه‌ ی سوزنی ثانیه‌ شمار نیز به رنگ نقره‌ ای آن‌ ها را همراهی می‌ کند. علاوه بر این کرنوگراف شاهد یک تاریخ‌ شمار کارآمد هم هستیم که در موقعیت ساعت سه تعبیه شده است و شماره‌ ی روز ماه را با ارقام سفید رنگی نمایش می‌ دهد.
بند ساعت که شاید دلیل نامگذاری ساعت مچی Swatch YCN4008 با عنوان «FOLLOW THE LINE» هم باشد، از پارچه‌ ی جین و زیره‌ ی چرمی ساخته شده و در سمت چپ بند یک خط یا دوخت سفید رنگ نیز مشاهده می‌ شود که با توجه به امتداد مجازی خط روی صفحه، به زیبایی ساعت افزوده است. قاب سبک و سرمه‌ ای رنگ ساعت مچی سواچ YCN4008 با نشانگر های عددی برای دقایق همراه است و کلید های کرنوگراف و تاج‌کوک فلزی و نقره‌ ای‌ رنگ جلوه‌ ی خاصی به ساعت می‌ بخشند. ساعت جذاب و متفاوت Swatch YCN4008 انتخابی زیبا و گزینه ای مطمئن برای تمام خانم ها و آقایان خوش سلیقه است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه Swatch YCN4008 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه سواچ Swatch YCN4008 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان و بانوان
نوع کاربری
روزمره , فشن
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
سری
Chrono
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
سرمه ای
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بند
برزنت
رنگ بند
سرمه ای
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
30 متر
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
ندارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
منبع انرژی
باتری
سرعت سنج (تاکی متر)
ندارد
عقربه های شب تاب
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم