برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو casio MTP-VT01L-2BUDF for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو casio MTP-VT01L-2BUDF for men کد 14354 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو casio MTP-VT01L-2BUDF for men ساعتی لوکس روزمره و رسمی ست که به دلیل قیمت مناسب و ظاهری زیبا بسیار محبوب و پرفروش می باشد. 
شرکت کاسیو در سال 1946 توسط مهندس ژاپنی؛ تادائو کاشیو در شهر توکیو بنیان‌گذاری شد و به دلیل کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد بسیار در میان ایرانیان محبوب است.
ساعت مچی عقربه ای MTP-VT01L-2BUDF بدنه ای از جنس استیل و نقره ای رنگ و بندی چرمی و قهوه ای رنگ دارد و این تلفیق زیبای استیل و چرم در ساخت، ساعت مچی مردانه لوکس casio MTP-VT01L-2BUDF را تبدیل به ساعتی اسپرت و جوان پسند کرده است.
فرم صفحه ساعت مچی عقربه ای کاسیو MTP-VT01L-2BUDF گرد و سرمه ای رنگ است و جنس شیشه ساعت مچی عقربه ای مردانه casio MTP-VT01L-2BUDF معدنی می باشد. منبع انرژی ساعت مچی مردانه Casio باتری است.
مهم ترین ویژگی ساعت مچی عقربه ای CASIO مقاوم بودن در برابر آب تا عمق 10 متر است اما برای دوش گرفتن مناسب نیست. در ساخت ساعت مچی عقربه ای CASIO از قفل بند سگکی ساده استفاده شده است.
 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ساعت مچی مردانه کاسیو MTP-VT01L-2BUDF دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه بادوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو casio MTP-VT01L-2BUDF for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم