برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LL118

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LL118 کد 8870 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LL118 ساعتی زیبا و فشن زنانه از برند معروف سواچ است. ساعت Swatch LL118 که با نام فرانسوی «Menthe A L'eau» هم معرفی شده است، از صفحه‌ ای با طراحی کلاسیک و جذاب برخوردار است که روی آن نشانگر های خطی و عددی به رنگ صورتی نقش بسته‌ اند. عقربه‌ های اصلی هم به همین رنگ با ابعادی مطلوب تعبیه شده‌ اند تا به راحتی قابل مشاهده باشند. عقربه‌ ی ثانیه‌ شمار هم تنها عنصر سفید رنگ صفحه است که با رنگ و ظرافت خود به زیبایی آن افزوده است.
روی بند Swatch LL118 کاملاً به رنگ سبز روشن یا سبز آبی با خطی صورتی‌ رنگ طراحی شده و قسمت زیرین بند هم صورتی‌ رنگ است. بند بلند و باریک به گونه‌ ای طراحی شده که همچون دستبند یک دور بیشتر روی مچ قرار گرفته و با قفل سگکی ساعت بسته می‌ شود و با توجه به اینکه از جنس سیلیکون ساخته شده، در عین سادگی بسیار زیبا و راحت است. مقاومت مطلوب در برابر آب هم از دیگر ویژگی‌ هایی ساعت سواچ LL118 است که نگرانی‌ های حاصل از نفوذ آب در شرایطی چون شستشوی دست را از بین برده و ماندگاری مناسبی را برای ساعت زنانه Swatch LL118 به همراه دارد. ساعت مچی سواچ LL118 انتخابی زیبا برای همه خانم های جوان و هدیه ای ارزشمند برای دوستانتان می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای زنانه Swatch LL118 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LL118 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
روزمره , فشن
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
سبز
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
پلاستیک
جنس بند
سیلیکون
رنگ بند
سبزآبی-صورتی
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
30 متر
تاریخ شمار
ندارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
ندارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
باتری
سرعت سنج (تاکی متر)
ندارد
عقربه های شب تاب
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم