برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch SUOW127

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch SUOW127 کد 8808 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch SUOW127 ساعتی جذاب و شاد از برند معروف سواچ می باشد که برای استفاده روزمره خانم ها و دختران جوان طراحی و ساخته شده است. ساعت Swatch SUOW127 با توجه به طرح گلدار بند و اطراف صفحه می‌ تواند توجه بانوان بسیاری را به خود جلب سازد. رنگ شاد صفحه و عقربه‌ های دوست‌ داشتنی سفید و سبز از دیگر مشخصات مربوط به صفحه ساعت سواچ SUOW127 است که آن را برای استفاده بانوان جوان در موقعیت‌ های مختلف روزمره مناسب می‌ سازد.
مقاومت ساعت در مقابل آب از دیگر امتیازات طراحی ساعت سوئیسی Swatch SUOW127 است که نگرانی‌ های حاصل از نفوذ آب به ساعت را در شرایط مختلف شستشوی دست، بارش باران و موارد مشابهی چون ورزش و تعرق از بین می‌ برد. ساعت زیبا شیک و شاد SUOW127 هدیه ی جذاب و انتخابی با کیفیت برای همه بانوان جوان است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای زنانه Swatch SUOW127 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch SUOW127 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
روزمره
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
42.70 میلی متر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
سرخابی
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
جنس بند
سیلیکون
رنگ بند
چند رنگ
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
30 متر
تاریخ شمار
ندارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
ندارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
باتری
سرعت سنج (تاکی متر)
ندارد
عقربه های شب تاب
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم