برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LK343

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LK343 کد 8790 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LK343 ساعتی جذاب و دوست داشتنی از محصولات سواچ است که با طرح و رنگ زیبا مناسب استفاده بانوان طراحی شده است و با نام «Silver Glistar» هم معرفی شده است. صفحه‌ ی ساعت از عرضی معادل 25 میلی‌ متر برخوردار است و ظرافت مطلوبی را برای دیگر عناصر روی صفحه به همراه دارد.
قاب ساعت هم به صورت شفاف و بی‌ رنگ طراحی شده که در مدل‌ های دیگر این شرکت هم دیده می‌ شود و در نوع خود ویژگی جالب‌ توجهی به شمار می‌ رود. روی صفحه‌ ی نقره‌ ای رنگ، شاهد تعبیه‌ ی ارقامی با قلم کلاسیک و ساده به رنگ سفید هستیم که نقش نشانگر های ساعت Swatch LK343 را ایفا می‌ کنند. عقربه‌ ها هم با ظرافت و زیبایی مطلوبی همراه هستند و تنها عناصر مشکی‌ رنگ ساعت سواچ LK343 به شمار می‌ روند.
بند بلند و باریک ساعت هم به گونه‌ ای طراحی شده که همچون دستبند یک دور بیشتر روی مچ قرار گرفته و با قفل سگکی ساعت بسته می‌ شود. این بند سیلیکونی و راحت هم نیمه‌ شفاف است و در بافت آن اکلیل‌ های نقره‌ای جلوه‌ ی خاصی به آن بخشیده‌ اند. مقاومت مطلوب در برابر آب هم از دیگر ویژگی‌ هایی است که نگرانی‌ های حاصل از نفوذ آب در شرایطی چون شستشوی دست را از بین برده و ماندگاری مناسبی را برای این کالا به همراه دارد. ساعت زیبا و جذاب و جوان پسند Swatch LK343 انتخابی زیبا برای تمام بانوان خوش سلیقه است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای زنانه Swatch LK343 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LK343 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
روزمره , فشن
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
سری
Lady
قطر صفحه
23 میلی‌متر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
نقره ای
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
پلاستیک
توضیحات جنس بدنه
پلاستیک شفاف
جنس بند
سیلیکون
رنگ بند
نقره‌ای
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
30 متر
تاریخ شمار
ندارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
ندارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
باتری
سرعت سنج (تاکی متر)
ندارد
عقربه های شب تاب
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم