برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio SHE-5022D-4ADR for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio SHE-5022D-4ADR for women کد 5669 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
محصول آماده سفارش
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio SHE-5022D-4ADR for women دارای طراحی زیبا و چشمگیر می باشد و برای مصرف روزانه بانوان طراحی شده است. ساعت مچی زنانه SHE-5022D-4ADR دارای صفحه ای قرمز رنگ و گرد می باشد و اعداد زوج بر روی صفحه ی ساعت مچی با فونتی زیبا درج شده اند و عقربه های نقره ای رنگ بر زیبایی و جذابیت ساعت مچی کاسیو SHE-5022D-4ADR افزوده اند.
ساعت مچی عقربه ای SHE-5022D-4ADR مجهز به یک نمایشگر تاریخ می باشد به این صورت که شماره روز ماه را به شما نمایش می دهد و همچنین تا عمق 30 متری در برابر آب مقاوم است و در هنگام شنا کردن نیز می تواند همراه شما باشد.
ساعت مچی عقربه ای کاسیو SHE-5022D-4ADR ساعتی مقاوم در برابر زنگ زدن است و صفحه ی محافظ و عقربه هایی از جنس کریستال معدنی دارد که ساعت مچی را تبدیل به ساعتی مقاوم در برابر ضربه و خراش کرده است. کمپانی کاسیو با تنوع گسترده در طراحی و ساخت پاسخگوی تمامی سلیقه ها می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی زنانه کاسیو SHE-5022D-4ADR دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio SHE-5022D-4ADR for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
روزمره (کلاسیک)
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
سری
Sheen
قطر صفحه
39 میلی لیتر
وزن
106 گرم
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
قرمز
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
stainless steel
جنس بند
فلزی
رنگ بند
نقره ای
نوع قفل بند
ضامن دار (کلیپسی)
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
30 متر
تاریخ شمار
دارد
منبع انرژی
باتری
عقربه های شب تاب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم