برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio Edifice EF-558SG-1AVUDF Watch For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio Edifice EF-558SG-1AVUDF Watch For Men کد 7426 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio EF 558SG 1AVUDF ترکیبی از دو مدل کلاسیک و اسپرت می باشد. صفحه ی مشکی رنگ ساعت مچی مردانه Casio EF 558SG 1AVUDF در کنار قاب دایره ای به رنگ طلا، تضاد زیبایی ایجاد کرده که جلوه ی ساعت را دوچندان می کند. امکانات اسپرت ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو EF 558SG 1AVUDF که شامل بند استیل نقره ای - طلایی ضد زنگ که با قفل ضامن دار به راحتی باز و بسته می شود، ضد آب بودن ساعت تا عمق 100 متری زیر آب که برای شنا و غواصی در عمق کم مناسب می باشد، عقربه های شب نما به خواندن ساعت در مکان هایی که نور کمی هست کمک شایانی می کنند، سرعت سنج، تایمر، تاریخ، روز های هفته و نشانگر زمان 24 ساعته، هستند در کنار قیمت مناسب ساعت Casio EF 558SG 1AVUDF نوید یک انتخاب و خرید رضایت بخش را می دهد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو EF-558SG-1AVUDF را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio Edifice EF-558SG-1AVUDF دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio EF 558SG 1AVUDF را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم