برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio Edifice EFR-527D-1AVDF FOR MEN

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio Edifice EFR-527D-1AVDF FOR MEN کد 7355 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio Edifice EFR-527D-1AVDF FOR MENF با بدنه و بند تمام استیل تولید شده در شرکت ژاپنی بزرگ صنعت ساعت سازی Casio است. گرچه ساعت مردانه Casio EFR 527D 1AVUDF ظاهری کلاسیک دارد، اما با توجه به امکانات متنوع آن، آقایان می تواند علاوه بر استفاده روزمره از ساعت مچی مردانه کاسیو EFR 527D 1AVUDF از ویژگی هایی که آن را به ساعتی ورزشی تبدیل کرده است، بهره بجویند. آقایان شیک پوش و علاقه مند به ورزش های آبی می توانند با توجه به ضد آب بودن ساعت مردانه Casio EFR 527D 1AVUDF که تا عمق 100 متری نیز در برابر نفوذ آب مقاومت می کند و خاصیت ضد زنگ بودن استیل استفاده شده در ساعت، با خیالی آسوده از ساعت مچی مردانه کاسیو EFR 527D 1AVUDF استفاده کرده و بهره لازم را ببرند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Edifice EFR-527D-1AVDF دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio Edifice EFR-527D-1AVDF FOR MEN را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-08-06

ساعتیه که به هر لباسی بپوشیش شیک و زیباست هم از دور و هم از نزدیک زیبایی خاصی داره . بسیار با کیفیت و با دوام هستش . ارزش خرید داره شک نکنید از داشتنش لذت می برید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم