برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio G-Shock GA-400-9ADR

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio G-Shock GA-400-9ADR کد 5627 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio G-Shock GA-400-9ADR با بدنه و بند هایی از جنس رزین ساخته شده است و شیشه ی محافظ و عقربه هایی معدنی دارد که در برابر ضربه و خراش مقاوم است. رنگ غالب ساعت مچی  GA-400-9ADR زرد می باشد که حس هیجان را به شما القا می کند.
ساعت مچی مردانه GA-400-9ADR تا عمق 200 متری در برابر آب مقاوم است و با وزن 70 گرمی که دارد بسیار سبک بوده و حس راحتی خوبی به شما القا می کند. برای ساعت مچی کاسیو GA-400-9ADR می توان تا 5 زنگ هشدار روزانه برای اعلام هر ساعت تنظیم کرد. یک صفحه ی LED نیز در زیر صفحه ی ساعت تعبیه شده است که با فشار یک دکمه در مکان های تاریک به خوبی قابل مشاهده است.
نوع کاربری ساعت مچی عقرب های مردانه Casio G-Shock GA-400-9ADR روزمره , فشن و ورزشی است و توجه بسیاری از آقایان را به خود جلب می کند. تقویم کامل تا سال 2099 میلادی، کرنومتر با دقت 1/100 ثانیه و نمایش ساعت 31 منطقه زمانی در قالب نام 48 شهر از دیگر مشخصات ساعت مچی مردانه Casio G-Shock GA-400-9ADR می باشند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای کاسیو G-Shock GA-400-9ADR دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio G-Shock GA-400-9ADR را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
ورزشی , روزمره , فشن
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
55 میلی‌متر
وزن
70 گرم
فرم صفحه
گرد
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
رزین
جنس بند
رزین
رنگ بند
زرد
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
200 متر
مقاوم در برابر ضربه
هست
قابلیت نمایش 24 ساعته
دارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
هشدار (آلارم)
دارد
نور پس زمینه
دارد
منبع انرژی
باتری
سایر مشخصات
نمایشگر ساعت دوم (نمایش ساعت 31 منطقه زمانی در قالب نام 48 شهر)، تقویم کامل تا سال 2099 میلادی، نمایش کامل تاریخ به صورت دیجیتال
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم