برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch SFM126G

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch SFM126G کد 8628 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch SFM126G مدلی زیبا از مجموعه سواچ می باشد که با طرحی دوست داشتنی و جالب مورد توجه خانم های زببا پسند و خوش پوش قرار گرفته است. ساعت Swatch SFM126G دارای صفحه ای به قطر 34 میلی متر و به شکل گرد و به رنگ نقره ای ساخته شده است و عقربه های اصلی ساعت به رنگ نقره ای هستند. دارای بدنه ای از جنس پلاستیک است که جذابیت فوق العاده ای به ساعت مچی زنانه سواچ Swatch SFM126G بخشیده است. بند زیبای ساعت زنانه Swatch SFM126G از جنس فلزی است که به رنگ نقره ای طراحی شده و با طراحی جالبش زیبای ساعت سواچ SFM126G را دو چندان کرده است. 
جنس شیشه ساعت مچی Swatch SFM126G از کریستال معدنی می باشد که هر گونه خراش احتمالی را دفع می کند. قابلیت ضد آب بودن حتی در عمق 30 متر ویژگی منحصر بفردیست که کیفیت بالای ساعت مچی سواچ SFM126G را نشان می دهد. منبع تامین انرژی ساعت زنانه سواچ SFM126G باتری است. Swatch SFM126G با طرحی جذاب و شیک نظر بسیاری از بانوان خوش سلیقه و شیک پوش را به خود جلب کرده است.  
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای زنانه Swatch SFM126G دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch SFM126G را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
روزمره،فشن
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
34 میلی‌متر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
نقره ای
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
پلاستیک
جنس بند
فلزی
رنگ بند
نقره ای
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
30 متر
تاریخ شمار
ندارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
ندارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
باتری
سرعت سنج (تاکی متر)
ندارد
عقربه های شب تاب
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم