برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LV114C

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LV114C کد 8435 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LV114C مدلی زیبا از ساعت های رنگین کمانی سواچ است که برای استفاده خانم ها طراحی شده است. ساعت LV114C دارای صفحه ای به قطر 25 میلی متر و به شکل گرد است، همچنین ساعت Swatch LV114C به رنگ بنفش رنگ آمیزی شده و استفاده از عقربه‌ها و اعداد سفید رنگ زیبایی این محصول سواچ را تکمیل کرده است. جنس شیشه اش از کریستال معدنی است که  خراش‌ ها و ضربه‌ های معمول نمی‌توانند به آن آسیبی برسانند.
این عضو خانواده سواچ با تکنولوژی کوارتز ساخته شده و انرژی مورد نیاز خود را از باتری می‌گیرد. LV114C علی رغم ظرافت فوق‌ العاده‌اش از استحکام بالایی برخوردار بوده و تا عمق 30 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است. برای ساخت بدنه و بند این ساعت از پلاستیک استفاده شده و همین امر باعث شده با وجود استحکام بالا، این ساعت وزن بسیار پایینی داشته باشد. جنس سیلیکونی بند ساعت مچی زنانه سواچ LV114C نیز راحتی را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد. همچنین دارای بندی است که به خاطر اندازه‌ ای بلندتر از سایز معمول دو بار دور دست کاربر خود پیچیده می‌شود .ساعت زنانه Swatch LV114C ساعت زیبا و جذابی برای خانم های شیک پوش و با سلیقه است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای زنانه Swatch LV114C دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LV114C را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
فرم صفحه
گرد
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
پلاستیک
جنس بند
لاستیکی
رنگ بند
بنفش
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
30 متر
منبع انرژی
باتری
عقربه های شب تاب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم