برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو شین Casio Sheen SHE-3026L-7A1UDR

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو شین Casio Sheen SHE-3026L-7A1UDR کد 7284 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو شین Casio Sheen SHE-3026L-7A1UDR با صفحه ی مستطیل شکل خود، ظاهری متفاوت با سایر ساعت های سری Sheen تولید شده توسط شرکت بزرگ کاسیو دارد. ساعت مچی عقربه ای Casio Sheen SHE-3026L-7A1UDR  دارای قاب فلزی نقره ای رنگ درخشانی است که در عین زیبایی ضد ضربه است و ضد زنگ است.
بند چرمی و صفحه ی ساعت مچی زنانه کاسیو شین SHE-3026L-7A1UDR سفید می باشند و زیبایی چشم نوازی را به ساعت مچی بخشیده اند. یکی دیگر از مزایای ساعت مچی Casio Sheen SHE-3026L-7A1UDR ضد آب بودن آن است که حتی تا عمق 50 متر زیر آب آسیبی نمی بیند.
3 نمایشگر تعبیه شده در صفحه ی ساعت عقربه ای زنانه کاسیو شین SHE-3026L-7A1UDR که هر کدام وظیفه ی نمایش 24 ساعته، تاریخ و روزهای هفته را دارند در کنار نگین هایی که به الماس های گران قیمت بی شباهت نیستند و به جای اعداد 12 - 9 - 6 - 3 به کار رفته اند، جلوه ای دوچندان به ساعت زنانه ی کاسیو شین بخشیده اند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای زنانه شین Sheen SHE-3026L-7A1UDR دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو شین Casio Sheen SHE-3026L-7A1UDR را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
روزمره , رسمی
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
رنگ صفحه
سفید
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
چرم
رنگ بند
سفید
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
50 متر
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
دارد
منبع انرژی
باتری
سایر مشخصات
نمایش روز هفته و روز ماه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-11-02

سلام بله کار میکنند ، عقربه های نمایش روزهای هفته ، تاریخ شمار روز و نمایش دهنده شب و روز است

1396-11-01

عقربه های کوچیکی که در عکس هم مشخصه کار میکنن ؟؟؟ چه کاری انجام میدن ؟؟؟

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم